جاده های منتهی به ارس همچنان قربانی می گیرد/ ۲۰ کشته و زخمی در سانحه واژگونی مینی بوس در جلفا

به گزارش خبرنگار اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) از محل وقوع حادثه ، در این سانحه تاسف انگیز که ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در فاصله سه کیلومتری پلیس راه جلفا روی داد، دو تن از کارگزان زن کارخانه پارا پلاستیک واقع در منطقه آزاد ارس در جلفا جان خود را از دست دادند.

image_pdfimage_print

بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور مرند به جلفا دو نفر کشته و چندین نفر مجروح شدند .

تصادف مینی بوس جلفا به گزارش خبرنگار اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) از محل وقوع حادثه ، در این سانحه تاسف انگیز که ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در فاصله سه کیلومتری پلیس راه جلفا روی داد، دو تن از کارگران زن کارخانه پارا پلاستیک واقع در منطقه آزاد ارس در جلفا جان خود را از دست دادند.

در این حادثه دو خانم ۲۸ و۳۴ ساله به نام های الهام فتحعلی زاده و سکینه عظیمی در محل فوت شدند و بقیه مجروحین که همگی آقا بودند به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

برپایه این گزارش مینی بوس حادثه از مرند عازم جلفا بود که که پس از عبور از تونل دره دیز(سه کیلومتر مانده به پلیس راه جلفا) دچار نقص فنی شده و واژگون می شود.

بر اساس این گزارش ، نیروهای امداد و نجات و  اورژانس شهرستان جلفا بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و اقدام به نجات مصدومان گیرکرده در مینی بوس کردند . هفت تن از مصدومان آن توسط تکنسین ها  به صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۳ مجروح دیگر بعد ازاقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان های هادی شهر و مرندانتقال داده شدند.

شهرستان جلفا در فاصله ۱۴۰ کیلومتری تبریز واقع شده است .

با وجود اقدامات انجام شده در چند سال گذشته در راستای دو بانده شدن محور مرند – جلفا منتهی به منطقه آزاد ارس که از محورهای پرتردد و حادثه خیز استان به شمار می آید، هنوز نیمی از این مسیر یک بانده است.

 

انتهای خبر