سخنگوی دولت منصوب شد/ سومین شغل نوبخت در دولت روحانی

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاون توسعهٔ مدیریت و سرمایهٔ انسانی دولت، از سوی رئیس جمهور به سمت «سخنگویی دولت» منصوب شده است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدباقر نوبخت که معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاون توسعهٔ مدیریت و سرمایهٔ انسانی رئیس جمهور نیز است، از […]

image_pdfimage_print

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاون توسعهٔ مدیریت و سرمایهٔ انسانی دولت، از سوی رئیس جمهور به سمت «سخنگویی دولت» منصوب شده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدباقر نوبخت که معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاون توسعهٔ مدیریت و سرمایهٔ انسانی رئیس جمهور نیز است، از سوی رئیس جمهور به سمت «سخنگویی دولت» منصوب شده است.

سوابق

محمدباقر نوبخت حقیقی، (متولد ۱۳۲۹ رشت)  معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاون توسعهٔ مدیریت و سرمایهٔ انسانی رئیس جمهور است. وی نماینده مردم رشت در ادوار سوم تا ششم مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب اعتدال و توسعه است.

او که دبیر کل حزب اعتدال و توسعه است، پیش از استقرار دولت یازدهم؛ به عنوان معاون پژوهشهای اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت کرده است.

انتهای خبر