آیا موج تغییرات جدید در راه است؟

خبر یا شایعه!؟/ خداحافظی صفی پور از مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

طی هفته های اخیر و همزمان با تب و تاب انتخابات در استان شاهد تغییر چند تن از مدیران ارشد از جمله رئیس هلال احمر، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرعامل شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بودیم که شنیده ها حاکی است ...

image_pdfimage_print

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی درباره تغییر خود و شایعه برکناری اش از این سمت توضیح داد.

استعفا نداده ام /خدمت به مردم آذربایجان افتخارزندگیم است title= به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در حالیکه برخی منابع نزدیک به دولت و رسانه های محلی از تغییر قریبا الوقوع صفی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خبر داده اند، وی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:هرگز از مدیر کلی ارشاد آذربایجان شرقی استعفا نداده ام چرا که خدمت به مردم با فرهنگ آذربایجان شرقی از بزرگترین افتخارات زندگی من است.

علی اکبر صفی پور ضمن تکذیب استعفایش از مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت:  من مامور سازمان اسناد و کتابخانه ملی در وزارت ارشاد می باشم و این ماموریت در آخراسفند ماه سال جاری به پایان خواهد رسید و آن سازمان اصرار دارد تا من بازگردم اما این امر هنوز تعیین تکلیف نشده و منتظر حکمی هستم که برای من صادر خواهد شد.

وی با اشاره به سخنانی که در مورد مدیر پروازی بودنشان گفت:با توجه به اینکه خانواده من در تهران زندگی می کنند من هر هفته پنجشنبه عصر به تهران رفته و شنبه صبح به محل خدمتم بازمی گردم و اما به نظر شما بهتر است اینجا بمانم و روزنامه بخوانم یا از پله های وزارتخانه بالا و پایین بروم تابتوانم برای استان اعتبارات اخذ نمایم؟

صفی پور افزود:بخش مهمی از کارهای بنده در وزارتخانه است بنابرین حضور من در تهران ضروریست که از ابتدا تمام مسئولان امر مرا با این شرایط پذیرفته اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:وزیر ارشاد در عرض دو سال پنج بار به تبریز سفر کرده است که این امر محقق نمی شد مگر در سایه ایجاد ارتباط که سعی کرده ام آن را به طور کامل برقرار نمایم.

صفی پور به اخذ اعتبارات بسیار در عرض دو سال گذشته برای استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت:اهالی فرهنگ و هنر می باید عملکرد ما را ارزیابی کرده و در مورد آن قضاوت نمایند.

  • گزارش اعتدال پرس حاکی است، طی هفته های اخیر و همزمان با تب و تاب انتخابات در استان شاهد تغییر چند تن از مدیران ارشد از جمله رئیس هلال احمر، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرعامل شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بودیم که شنیده ها حاکی است این موج تغییرات جدی بوده و بزودی چند مدیر دیگر را نیز با خود همراه خواهد برد.
انتهای خبر