تراکتور تبریز، رشت را هم شخم زد/ برد ارزشمند تراکتورچی ها پس از حاشیه های اخیر+حواشی بازی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین بازی خود در سال جدید توانست با نتیجه دو بر یک  داماش گیلان را شکست بدهد. در هفته ۳۱  لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور سازی تبریز در خانه داماش گیلان با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت تا اندوخته های خود را در جدول مسابقات به […]

image_pdfimage_print
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین بازی خود در سال جدید توانست با نتیجه دو بر یک  داماش گیلان را شکست بدهد.

در هفته ۳۱  لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور سازی تبریز در خانه داماش گیلان با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت تا اندوخته های خود را در جدول مسابقات به ۵۸ امتیاز برساند.
در نیمه اول این تبریزی‌ها بودند که توانستند با ۲ گل مسعود ابراهیم‌زاده ۱۹ و مهدی سیدصالحی ۲۵ پیش بیافتند، اما در نیمه دوم داماشی‌ها بهتر بازی کردند و توانستند در دقیقه ۶۵ توسط علیرضا جهانبخش به گل دست یابند، اما در پایان تراکتورسازی با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

تراکتورسازی با این برد ۵۸ امتیازی شد و در همان رده سوم باقی ماند. داماش نیز با ۳۷ امتیاز جایگاه سیزدهمی‌اش را در پایان این هفته از دست نخواهد داد.

قضاوت این دیدار بر عهده البرز حاجی‌پور بود. وی به جواد کاظمیان و محمد نصرتی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

تراکتورسازی ۱۳ فروردین‌ماه در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میهمان الشباب عربستان خواهد بود. هر دو تیم ۴ امتیازی هستند و نماینده ایران با کسب برد در این دیدار با روحیه بهتری به مصاف حریف خود می‌رود.

** از نکات جالب توجه این دیدار می توان به حضور و حمایت پرشور هواداران تراکتور سازی و زمین خوردن مجدد تونی اولیویرا سرمربی تراکتور سازی تبریز از شدت عصبانیت اشاره کرد.

برد امروز تراکتور از دو جنبه حائز اهمیت بیشتر بود. یکی برد روحیه بخش قبل از پرواز به عربستان و بازی با تیم الشباب در چارچوب بازیهای لیگ آسیا بود و اهمیت دیگر آن برد آرام بخشی که پس از حاشیه های اخیر و اخراج بازیکن جنجالی تیم بدست آمد تا جعفری توانسته باشد با اعتماد به نفس بیشتری به جمع کردن بحران از تیم خود بپردازد.

سرمربی تراکتورسازی در بازی امروز در حالی که در کنار زمین جنب و جوش همیشگی خود را نداشت زمین خورد و اتفاقات غیر عادی به وجود آورد.

تونی در بازی امروز در کنار زمین در حال گفتگو با بازیکنان تیم خود بود که در صحنه ای به شدت عصبانی شد و واکنش نشان داد که حرکت های وی موجب بر هم خوردن تعادلش شد و سرمربی محبوب تراکتورسازان از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شد.

وی در گذشته نیز حرکات خاصی از خود نشان داده بود که در فوتبال به ندرت به چشم می خورد.

انتهای خبر