جزئیات جدید از حادثه تلخ سقوط خودرو به داخل سد آلانق مرند +تصاویر

با تلاش امدادگران هلال‌احمر و آتش‌نشانی مستقر در محل، پسر ۱۰ ساله نیز از آب بیرون کشیده شد و تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و تیم احیا بیمارستان نتوانست نفس این کودک را بازگرداند.

image_pdfimage_print
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس و تیم احیاء بیمارستان برای نجات کودک ۱۰ ساله که از داخل خودرو آر.دی غرق شده در سد آلانق مرند بی‌نتیجه ماند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: گزارش حادثه سقوط خودرو آر.دی در ساعت ۲۰:۴۶ چهاردهم اردیبهشت به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان مرند شد و اپراتور فوریت‌های پزشکی به دنبال آن پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ مرند و پیام و همچنین امدادگران هلال‌احمر و آتش‌نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: به دنبال حرکت خودرو به داخل سد آلانق مرند، متاسفانه در داخل خودرو یک پسر ۱۰ ساله بود که تلاش خانم ۲۸ ساله برای نجات این کودک، منجر به غرق شدگی‌اش شده و پس از خارج کردن این خانم از سد تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵  اقدامات احیائی را انجام و تحویل بیمارستان دادند که بنا به اظهارات تیم پزشکی، مصدوم دچار مرگ مغزی شده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر و آتش‌نشانی مستقر در محل، پسر ۱۰ ساله نیز از آب بیرون کشیده شد و تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و تیم احیا بیمارستان نتوانست نفس این کودک را بازگرداند.

وی گفت: تنها گذاشتن کودکان در داخل خودرو امکان بروز حوادث ناگوار را به دنبال دارد.

انتهای خبر