بازدید ۸۰ هنرمند سینمای ایران از ظرفیت های آذربایجان شرقی + گزارش تصویری

 ۸۰ نفر از ستارگان سینمای ایران با هدف بازدید از ظرفیت های مختلف آذربایجان شرقی وارد تبریز شدند. به گزارش اعتدال پرس، در این تور دسته جمعی که به همت شبکه یک سیما صورت می گیرد بازیگران،نویسندگان،تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشورمان حضور دارند. بازدید از موزه و اماکن تاریخی و گردشگری تبریز و سفر […]

image_pdfimage_print

 ۸۰ نفر از ستارگان سینمای ایران با هدف بازدید از ظرفیت های مختلف آذربایجان شرقی وارد تبریز شدند.

به گزارش اعتدال پرس، در این تور دسته جمعی که به همت شبکه یک سیما صورت می گیرد بازیگران،نویسندگان،تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشورمان حضور دارند.

بازدید از موزه و اماکن تاریخی و گردشگری تبریز و سفر به روستای صخره ای کندوان و منطقه آزاد ارس در جلفا در برنامه سفر سه روزه این هنرمندان گنجانده شده بود.

استاندار نیز که روزهای آخر دوران مدیریت خود را طی می کند، ضیافت شام مفصلی برای این ستارگان سینما برپا کرد.

از حاشیه های جالب این تور ، حضور پشمگیر مدیران صداوسیما و برخی مدیران رسانه ای استان در برنامه های گردشگری این هنرمندان و گرفتن عکس های یادگاری متعدد با این بازیگران بود. در حالیکه …

 پیش از این، هنرمندان حاضر در این تور از ظرفیت های مختلف استان اصفهان بازدید به عمل آورده بودند.

 این گزارش حاکی است، در جمع هنرمندان حاضر افرادی همچون، آناهیتا همتی،علی قربان زاده، محمد حسین لطیفی، سروش صحت ، سامان مقدم، رزیتا غفاری،نیکی مظفری، محمد رضا شریفی نیا، ملیکا شریفی نیا، حسام نواب صفوی، علی صالحی، فریبا کوثری، مهران رجبی، مهرانه مهین ترابی، امیر حسین رستمی،رحیم نوروزی، امیر بیات و تنی چند از هنرمندان حضور دارند.

 

 

.hj ;ln dddds deh  eq f IYGF j KJU LI7U lj;l LU lyi P';O QWED sfrq sts sw sxceq  the tt uy we YUIY

انتهای خبر