دو عضو علی البدل شورای تبریز جایگزین شدند/ شوک جدید به شورا با استعفای غیر منتظره عضو جدید شورا

عضو جدید شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شایعات در تبریز بیش از اندازه جلو می رود، گفت: من دیگر توان و روحیه کار شورای را ندارم که در اینجا فعالیت کنم و در جلسه آینده شورای شهر استعفای خودم را ارائه خواهم داد.

image_pdfimage_print

آیین تحلیف دو عضو جدید شورای اسلامی شهر تبریز امروز یکشنبه در نشست علنی این نهاد و با حضور مسوولان شهری و محلی برگزار شد.

Image title

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در جلسه امروز صبح شورا و مراسم تحلیف، علا الدین نور محمد زاده و محمد باقر لطفی با قرائت سوگندنامه در صحن علنی شورا فعالیت خود در شورای اسلامی شهر تبریز را به صورت رسمی آغاز کردند.

بنا بر اعلام دکتر دبیری رییس شورای اسلامی شهر تبریز این دو جایگزین اکرم حضرتی و حبیب شیری آذر شده اند.

اکرم حضرتی و حبیب شیرآذر دو عضو اصلی شورا اوایل امسال در ارتباط با پرونده موسوم به شورا و شهرداری تبریز از سوی مراجع قضایی بازداشت شدند.

نورمحمدزاده استعفا داد

نورمحمدزاده لحظاتی پس از انجام مراسم تحلیفش به عنوان عضو علی‌البدل با ارائه سخنانی به اراده‌اش برای استعفا از شورای چهارم اشاره کرد.

نورمحمدزاده در ابتدای سخنان خود با انتقاد از برخی مسایل و مشکلات شهری گفت :تا زمانی که در پایین عینالی خرابه وجود دارد من تبریز ۲۰۱۸ را چیزی نمی دانم و از اتفاقات اخیر شورا و شهرداری عذر میخواهم.

نورمحمدزاده نیز به بافت حاشیه نشین تبریز اشاره کرد و یادآور شد: برای ۵۰ هزار بافت فرسوده اگر هر سال ۱۰۰۰ واحد ساخته شود، ۵۰ سال طول می کشد که در آن زمان این ها نیز فرسوده می شود.

نور محمد زاده در پایان سخنانش با اشاره به اینکه شایعات در تبریز بیش از اندازه جلو می رود و در جایی که نتوانم خدمت کنم حضور نمی یابم گفت:  من دیگر توان و روحیه کار شورای را ندارم که در اینجا فعالیت کنم و به دلیل خستگی از بحث های حاشیه ای و وجود کاراجرایی در جلسه آینده شورای شهر استعفای خودم را ارائه خواهم داد.

در ادامه لطفی دیگر عضو جدید شورای شهر تبریز  گفت: یادی از شهید سید حسن شکوری کنیم که به فیض شهادت نائل شدند. بنده نمی خواستم در این شرایط در شورا حاضر شوم و این اتفاقات اخیر موجب آسیب جایگاه شورا شد.

شورا باید به جایگاه حقیقی برگردد و باید کاری کنیم که مدیران پاکدست از حالت کما خارج شوند و با حمایت از آنان در آستانه سال ۲۰۱۸ تبریز را بشناسانیم که تبریز پس از سال ۲۰۱۸ از رونق نیفتد.
باید به ساماندهی حقوق کارگران و بازنشستگان شهرداری بپردازیم، بنده در این ۳ سال فرصتی برای صحبت نداشتم و در یک سال بعد سخن خواهم گفت.
انتهای خبر