« منطقه آزاد ارس به محل تحقیر بومیان جلفا تبدیل شده است»

تذکر نماینده مرند و جلفا در صحن مجلس در انتقاد از اشتغال افراد غیر بومی در منطقه آزاد ارس

مناطق آزاد برای حمایت از بومیان ایجاد می شود، ولی متاسفانه منطقه آزاد ارس به محل تحقیر بومیان جلفا و جولان غیربومی ها تبدیل شده است.

image_pdfimage_print

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، گفت:متاسفانه منطقه آزاد ارس به محل تحقیر بومیان جلفا و جولان غیربومی ها تبدیل شده، افراد غیربومی به صورت ناعادلانه در این مناطق استخدام شده و حقوق میلیونی دریافت می کنند.

انتقاد حسن نژاد از اشتغال افراد غیر بومی در منطقه آزاد ارس

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از خانه ملت، محمد حسن نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ خرداد) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت منطقه آزاد ارس، گفت: مناطق آزاد برای حمایت از بومیان ایجاد می شود، ولی متاسفانه منطقه آزاد ارس به محل تحقیر بومیان جلفا و جولان غیربومی ها تبدیل شده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ افراد غیربومی به صورت ناعادلانه در این مناطق استخدام شده و حقوق میلیونی دریافت می کنند و با انتقال سنوات خدمتشان بین المال را مصرف می کنند.

وی در ادامه تذکر خود افزود: وزارت راه و شهرسازی در جهت تعیین تکلیف بزرگراه مرند جلفا که با وجود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، به بهره برداری نرسیدهٰ اقدام کند، وزارت نیرو نیز باید آب شرب روستاهای مرند را تامینکند.

همچنین حسن نژاد تصریح کرد: متاسفانه طوفان و صاعقه خسارات به باغات وارد کرده، که وزارت کشور و جهاد کشاورزی باید این خسارات را جبران کنند.

انتهای خبر