خبر هفته پیش اعتدال پرس به واقعیت پیوست/ رضا رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت شد

گمانه زنی چندروز پیش پایگاه خبری اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به واقعیت پیوست و رضا رحمانی دقایقی پیش با تائید خبر انتصاب خود به عنوان قائم مقام وزیر وزیر صنعت و معدن و تجارت افزود: امروز قرار است آئین معارفه در وزارتخانه مربوطه برگزار شود.

image_pdfimage_print

نماینده سابق مردم تبریز و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، به عنوان قائم مقام وزیر صنعت و معدن و تجارت منصوب شد.

  گمانه زنی چند روز پیش پایگاه خبری اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) امروز به واقعیت پیوست و رضا رحمانی دقایقی پیش با تائید خبر انتصاب خود به عنوان قائم مقام وزیر وزیر صنعت و معدن و تجارت افزود: امروز قرار است آئین معارفه در وزارتخانه مربوطه برگزار شود.(این خبر)

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، رضا رحمانی افزود: امروز این حکم صادر شده است و امیدوارم در این کسوت، خدمت‌رسان صادقی برای مردم باشم.

وی افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب اقدام و عمل را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انتخاب کردند و از طرفی نیز سیاست دولت بر خروج از رکود و رونق تولید است کار سختی در پیش داریم.

قائم‌مقاوم وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد؛ با همدلی تجار، تولیدکنندگان و فعالان حوزه معدن بتوانیم اقدامات مفید، موثر و سریعی برای خروج از رکود و ارتقای بخش تولید، تجارت و معدن به انجام برسانیم.

رضا رحمانی که به مدت سه دوره نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و در چهار سال مجلس نهم رئیس کمیسیون صنایع و معادن بوده است، در انتخابات اخیر مجلس شرکت نکرد تا تجارب خود را در بخش اجرایی به کار گیرد.

تعصب ویژه و اقدامات موثر وی در دوران نمایندگی برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه و آذربایجان و تصمیمات کارساز و تلاش مجدانه‌اش برای ارتقای وضعیت تولید در ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس باعث شده بود تا ایشان از چهره های تاثیرگذار و شاخص حوزه صنعت در کشور باشد.

تلاش‌های رحمانی برای اشتغال‌زایی و رونق چرخ تولید و تاثیرگذاری وی در این حوزه سبب شده بود تا القاب مختلفی چون مرد صنعت،‌ مرد اشتغال و … به او نسبت داده شود و قطعا حضور وی در این مسئولیت نتایج بسیار خوبی بخصوص برای استان و رونق حوزه تولید و صنعت این خطه خواهد داشت.

گفتنی است رضا رحمانی اصالتا اهل شهرستان جلفا و متولد دهستان داران می باشد.

Image title

پایگاه خبری تحلیلی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، با تبریک انتصاب مهندس رحمانی در این مسئولیت بزرگ و کلیدی آرزوی موفقیت برای این مرد سخت کوش و متعصب خطه آذربایجان دارد.

خبر قبلی اعتدال پرس در این خصوص:

انتصاب “رحمانی” به عنوان قائم مقام وزیر صنعت

انتهای خبر