ادعای بی‌خبری مدیرکل محیط زیست آذربایجان‌شرقی از حکم تعلیق‌ خود!

حمید قاسمی در پاسخ به سئوالی در رابطه با حکم تعلیق وی و عدم اجرای آن، اظهار داشت: به من حکمی نداده‌اند، این مسائل را باید از دادگستری آذربایجان شرقی بپرسید.

image_pdfimage_print
مدیرکل محیط زیست آذربایجان‌شرقی از حکم تعلیق‌اش اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: به من حکمی نداده‌اند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حمید قاسمی در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان در گفت‌و‌گو با فارس، در پاسخ به سئوالی در رابطه با حکم تعلیق وی و عدم اجرای آن، اظهار داشت: به من حکمی نداده‌اند، این مسائل را باید از خود آنها(دادگستری آذربایجان شرقی) بپرسید.

حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در سی و یکم خرداد امسال به مناسبت هفته قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با پرونده مربوط به مدیرکل و تعدادی از کارمندان اداره کل محیط زیست استان گفته بود: حکم تعلیق در این رابطه توسط دادستان تبریز صادر شده و پیگیر چرایی عدم اجرای حکم تعلیق از طریق سازمان حفاظت از محیط زیست هستیم.

وی با بیان اینکه حکم تعلیق در موضوعات ارتشا و اختلاس صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: دادستان تبریز پیگیر دلیل عدم تعلیق است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته ۱۶ پرونده مهم مبارزه با مفاسد اقتصادی در دادگستری آذربایجان‌شرقی رسیدگی می‌شود، گفته بود: پرونده‌های شورای شهر تبریز، مرند، اهر، محیط زیست، بنیاد مسکن، باند ۷ نفره کلاهبرداری ۶ میلیاردی، باند سردفتران با جعل سند و انتقال مالی ۲۰ میلیاردی و کلاهبرداری ۳ میلیاردی نمایندگی ایران خودرو با ۱۵۰ شاکی از مهم‌ترین پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

 

انتهای خبر