انتقاد نماینده میانه از اعمال‌ سلیقه‌ در انتخاب اعضای کمیسیون های مجلس

اگر نتوانم به عضویت کمیسیون انرژی درآیم؛ استعفا می دهم

فرمند نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از اعمال سلیقه برخی رؤسای شعب در انتخاب افراد برای حضور در کمیسیون‌ها انتقاد کرد.

image_pdfimage_print
اگر نتوانم به عضویت کمیسیون انرژی درآیم؛ مطمعناً استعفا خواهم داد/ اعمال‌ سلیقه‌هادر مجلس بی داد می کند!

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از  میانا، دکتر فردین فرمند در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان میانه با اشاره به بازمدن خود در راه یابی به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمسیون اصل نود، گفت: مدرک تخصصی بنده در زمینه انرژی می باشد و مطمعناً جای بنده کمسیون انرژی است، نه اصل ۹۰ که تا آخرین لحظه پیگیر ورود به کمسیون تخصصی در حیطه تخصص و سابقه کاری خود خواهم بود.

وی با انتقاد از این مسئله که متاسفانه در سایه برخی اعمال سلیقه ترکیب بسیاری از کمسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی متناسب با مدرک و سابقه و تخصص افراد نیست، افزود: اگر نتوانم به کمیسیون انرژی راه پیدا کنم مطمعناً استعفای خود را تقدیم مجلس خواهم کرد.

فرمند با استناد به ماده ۴۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، افزود: این ماده مقررات تعیین اعضای کمیسیون‌ها را مشخص می‌کند، که روسای شعب چند روز پیش سوگند یاد کردند که براساس این آیین‌نامه عمل خواهند کرد که متاسفانه عملکرد آنان طور دیگری بوده است.

انتهای خبر