فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی شد/ ترکیب هیئت رئیسه مجمع نمایندگان مشخص شد

بعد از وقفه‌ای کوتاه مدت نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی سرانجام امروز صبح دور هم گرد آمدند تا اولین جلسه مجمع نمایندگان استان در مجلس دهم برگزار گردد.

image_pdfimage_print
فرهنگی مصاحبه اختصاصی
با تشکیل اولین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، انتخابات هیئت رئیسه برگزار و دکتر فرهنگی به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، بعد از وقفه‌ای کوتاه مدت نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی سرانجام امروز صبح دور هم گرد آمدند تا اولین جلسه مجمع نمایندگان استان در مجلس دهم برگزار گردد.

در این جلسه محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد و محمد وحدتی، نماینده مردم بستان آباد به عنوان نائب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

سید حمزه امینی، نماینده مردم هشترود و معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر نیز به ترتیب به عنوان دبیر و منشی این مجمع نمایندگان تعیین شدند.

گفتنی حمزه امینی همچنین به عنوان سخنگوی مجمع  استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

آذربایجان‌شرقی با ۱۳ حوزه انتخابیه در مجلس ۱۹ کرسی دارد اما با توجه به ابطال انتخابات اهر و هریس از سوی شورای نگهبان و فوت محمدحسین حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در اردیبهشت بر اثر تصادف در حال حاضر ۱۷ نماینده از استان در مجلس حضور دارند.

انتهای خبر