لطیفی: صدا و سیما را از شکل روابط عمومی‌های ادارات خارج کنیم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه صداوسیما نباید به روابط عمومی ادارات تبدیل شود، گفت: باید صداوسیما را از شکل روابط عمومی‌های ادارات خارج کنیم.

image_pdfimage_print
صدا و سیما را از شکل روابط عمومی‌های ادارات خارج کنیم

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس ،  سیدمحسن لطیفی ظهر امروز در نشست ستاد پدافند غیرعامل استان، با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم بدهند، اظهار داشت: متاسفانه به آن اندازه‌ای که زحمت کشیده شده خروجی مناسبی وجود نداشته، البته در خصوص آموزش و آگاه‌سازی از طریق سازمان صدا و سیما اقداماتی از سال ۹۰ آغاز شده است.

وی، افزود: در این زمینه ۱۹ ساعت برنامه در بخش صدا و ۳۳ ساعت برنامه در بخش سیما و ۱۱ عنوان خبر در حوزه پدافند غیرعامل، پخش‌شده است.

لطیفی در ادامه بابیان اینکه در برخی مسائل به‌صورت مقطعی پرداخت‌ شده اسـت، گفت: با توجه به اهمیت موضوع باید در طول سال با یک برنامه منسجم پیش برویم و در این زمینه مرکز آذربایجان شرقی آماده همکاری با اداره کل پدافند غیرعامل استان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی،  در ادامه با گلایه از حضور برخی کارشناسان پدافند غیرعامل در برنامه‌ها با وجود اینکه معرفی می‌شوند، گفت: طفره رفتن برخی کارشناسان معرفی‌شده از حضور در برنامه‌ها نشان‌دهنده عدم اشرافیت این کارشناسان در خصوص مطالب مورد نظر است مگر اینکه دلایل دیگری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صداوسیما نباید به روابط عمومی ادارات تبدیل شود، بیان کرد: با توجه به تنوع موضوعاتی که رسانه باید به آن پرداخت کند و با توجه به محدودیت زمانی ۲۴ ساعته شبکه یا باید شبکه سهند دو را ایجاد کنیم یا برای این مسئله چاره‌ای بیندیشیم.

لطیفی ادامه داد: تعداد خبرنگاران و امکانات محدود بوده و این‌که باید اخبار همه دستگاه‌ها را منعکس کنیم ما را از کار و مأموریت اصلی که فرهنگ‌سازی و گفتمان سازی بوده دور می‌کند، باید صداوسیما را از شکل روابط عمومی‌ها خارج کنیم.

انتهای خبر