۴ انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی/ تغییرات مدیریتی مکرر شاخصه اصلی مهمترین نهاد فرهنگی استان

با صدور احکام جداگانه ای از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، ۴ انتصاب جدید در مهمترین نهاد متولی فرهنگی استان صورت گرفت.

image_pdfimage_print

 انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

با صدور احکام جداگانه ای از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، چهار انتصاب جدید در مهمترین نهاد متولی فرهنگی استان صورت گرفت.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در جلسه ای که پیش از ظهر امروز سه شنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، سه پست مدیریتی این نهاد شاهد تغییراتی در مسئولان خود بودند.

بر این اساس و طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نعمت پایان به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تبریز منصوب از زحمات علی پورحسن رییس سابق این اداره تجلیل شد.

همچنین ناصر سیدی به عنوان مدیر روابط عمومی و علی پور حسن به عنوان مسوول حوزه دفتر مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات قنبروند و زارع در مسئولیت های قبلی خود تقدیر شد.

گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) حاکی است، بعد از چند ماه بلاتکلیفی طی حکم دیگری از سوی محمدپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهران فرجی رئیس قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند منصوب و از زحمات یونس سالکی نیا مدیر مستعفی این اداره در مرند قدردانی شد.

شنیده می شود، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر شهرستان های استان آذربایجان شرقی نیز طی روزهای آینده شاهد تغییراتی خواهند شد.

گفتنی است تغیرات متعدد مدیریتی از جمله شاخصه های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در سه سال اخیر می باشد. محمدپور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز یک ماه پیش در این سمت منصوب و شروع بکار کرده است.

انتهای خبر