آخرین خبرها از سونامی تغییرات در فرمانداری های استان آذربایجان شرقی

اوج گیری موج تغییر فرمانداران استان با جابجایی نفرات!

قطار تغییرات فرمانداران استان که از چندی پیش سرعت گرفته است، در ایستگاه ورزقان و هریس مسافران خود را جابجا کرده و در آذرشهر مسافر جدید پیدا خواهد کرد.

image_pdfimage_print

استانداری انتصاب

آخرین خبرها از موج تغییرات فرمانداری های استان آذربایجان شرقی حاکی است، محل خدمت فرمانداران هریس و ورزقان جابجا شده و فرماندار جدید آذرشهر مشخص شده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، قطار تغییرات فرمانداران استان که از چندی پیش سرعت گرفته است، در ایستگاه ورزقان و هریس مسافران خود را جابجا کرده و در آذرشهر مسافر جدید پیدا خواهد کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که یحیوی فرماندار هریس سکان هدایت فرمانداری ورزقان را به دست می گیرد. همچنین تقویمی سرپرست فرمانداری ورزقان که در روزهای آخر سال گذشته بر این سمت منصوب شده بود، بجای یحیوی عهده دار عمارت فرمانداری هریس می شود.

خبر دیگر اینکه در پی انتصاب علیار راستگو فرماندار سابق آذرشهر به فرمانداری مرند، شنیده ها حاکی است الهیاری بخشدار خسروشاه نیز سکان فرمانداری آذرشهر را به دست خواهد گرفت.

بخشدار نمونه کشور، فرماندار آذرشهر شد / الهیاری جانشین راستگو شد

یدالله الهیاری متولد ۱۳۴۶ شاهین دژ در آذربایجان غربی و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته حقوق با گرایش حقوق خصوصی و مدرس کارآفرینی است که در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم مسولیت کمیته حقوقی ستاد دکتر روحانی را بر عهده داشت . وی از سال ۹۳ مسولیت بخشداری خسروشاه را بر عهده داشت که عملکرد خیلی خوبی در این مدت از خود نشان داده بود.

البته خبر این انتصابات هنوز از سوی منابع رسمی اعلام و تایید نشده است.

گفتنی است، طی دو روز گذشته با راه افتادن موج جدید تغییرات در سطح فرمانداری های استان، با صدور احکام جداگانه از سوی استاندار آذربایجان شرقی، علیار راستگو فرماندار فعلی آذرشهر به سمت فرماندار جدید مرند منصوب شده و تقی کرمی فرماندار مرند نیز به عنوان مدیرکل امور روستایی استانداری تعیین شده است.

پیش از این نیز چند تن از بخشداران و معاونین فرمانداران شهرستانهای مختلف استان تغییر کرده بودند که اخبار رسیده به اعتدال پرس حاکی است، این روند تغییرات همچنان طی روزهای اتی ادامه خواهد یافت.

  • همچنان منتظر خبرهای ویژه اعتدال پرس از تغییرات مدیریتی استان و ادامه انتصابات در فرمانداری های استان باشید.

Etedalpres.ir

♻️ کانال ما در تلگرام @etedalpres
https://telegram.me/etedalpres

انتهای خبر