شایعه یا واقعیت؟

آیا جبارزاده کاخ استانداری را ترک می کند!؟

بحث تغییر جبارزاده که از دو سال پیش همزمان با عود کردن بیماری دیسک گردن وی سر زبانها افتاده است، هر از چندگاهی بحث روز محافل سیاسی و خبری گردیده و روایتهای مختلفی از برکناری، استعفا یا جابجایی وی در برخی محافل مطرح می شود.

image_pdfimage_print
جبارزاده تازه ترین گزینه استانداری گلستان!

به گزارش اختصاصی اعتدال آذربایجان( اعتدال پرس)، گمانه زنی درخصوص تغییرات مدیریتی از رایج ترین فعل و انفعالات سیاسی و نقل همیشگی محافل خبری می باشد بخصوص اینکه این گمانه زنی ها در مورد مدیر ارشد استان یعنی استاندار باشد.

بحث تغییر جبارزاده از استانداری آذربایجان شرقی که از دو سال پیش همزمان با عود کردن بیماری دیسک گردن وی سر زبانها افتاده است، هر از چندگاهی بحث روز محافل سیاسی و خبری استان گردیده و مکررا روایتهای مختلفی از برکناری، استعفا یا جابجایی وی در برخی محافل مطرح می شود.

این بار نیز خبرگزاری تابناک به تغییر احتمالی جبارزاده پرداخته و در خبری مدعی شده که اسماعیل جبارزاده تازه ترین گزینه استانداری استان گلستان شده است.

تابناک در این خصوص آورده است: ” آخرین خبرها از محافل سیاسی استان و نیز میز اصلاح طلبان گلستانی در تهران حاکی است که اسماعیل جبارزاده استاندار فعلی آذربایجان شرقی و از اصلاح طلبان صاحب نام کشور، تازه ترین گزینه طرح شده برای استانداری گلستان است..
گفته می شود جبهه اصلاحات استان گلستان در صورتی که دولت مصمم به انتصاب استانداری غیربومی باشد، از دکتر جبارزاده حمایت خواهند کرد.”
Image title

گفتنی است، هر چند در محافل عمومی انتقاداتی نسبت به بخشی از عملکرد جبارزاده دیده می شود ولی ناگفته نیست که میل به تغییر جبارزاده بیشتر از همه از سوی بخشی از اصلاح طلبان و برخی فعالان ستاد روحانی در استان دیده می شود و این طیف، زیر پوستی همیشه در آرزوی انتخاب استانداری همسوتر از جبارزاده بوده اند. چراکه از نظر اصولگرایان، جبارزاده با توجه به رعایت برخی مصلحت ها و حفظ حداقل فاصله لازم با طیف اصلاح طلبان، گزینه ای خیرالموجودین می باشد و آنها بیم آن دارند که در صورت همراهی برای برکناری وی شاهد روی کار آمدن گزینه ای سیاسی تر با تیمی کاملا اصلاح طلب در مسند استانداری باشند.
البته شنیده می شود، انتقادات مطرح شده شدید علیه دکتر روحانی در جریان همایش اخیر مشروطیت در تبریز دلخوری برخی مقامات ارشد دولت از مدیریت استان را موجب شده و قبلا نیز برخی اتفاقات انتخاباتی از جمله انتخاب بیگی استاندار احمدی نژاد با رای قاطع در انتخابات مجلس در تبریز برخی حرف و حدیث ها در تهران را به جریان انداخته است.
حال با توجه به شرایط جدید بوجود آمده، باید منتظر ماند و دید این بار سرنوشت اخبار مربوط به تغییر احتمالی جبارزاده به کجا می انجامد و آیا بازهم اینها جز شایعه ای بیش نیست.
منتظر خبرهای ویژه و جدید اعتدال پرس در این زمینه باشید.
انتهای خبر