نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان

خطیبی: مقصر من هستم!

خطیبی: چرا به ما زمین نمی دهند؟! رسول خطیبی: ما متأسفانه در شهر خودمان غریب هستیم. شاید به خاطر رسول خطیبی زمین نمی دهند و من مقصر هستم ولی نمیدانم چه گناهی کرده‌ام؟! شاید چون دو تیم تبریزی را به لیگ برتر آورده ام اینگونه با من برخورد می کنند! به گزارش اعتدال آذربایجان (اعتدال […]

image_pdfimage_print

۸۱۰۴_۹۴۴خطیبی: چرا به ما زمین نمی دهند؟!

رسول خطیبی: ما متأسفانه در شهر خودمان غریب هستیم. شاید به خاطر رسول خطیبی زمین نمی دهند و من مقصر هستم ولی نمیدانم چه گناهی کرده‌ام؟! شاید چون دو تیم تبریزی را به لیگ برتر آورده ام اینگونه با من برخورد می کنند!

به گزارش اعتدال آذربایجان (اعتدال پرس)، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: من برای تیم سپاهان و همچنین عبدالله ویسی احترام زیادی قائل هستم.

وی اضافه کرد: سپاهان تیمی است که همیشه مدعی قهرمانی بوده و چیزی که ما در این فصل از سپاهان دیده‌ایم تیمی فوق‌العاده بوده است که می‌توانست امتیازات بیشتری را به دست آورد و در بالای جدول باشد.

 

خطیبی با اشاره به  سابقه حضورش در این تیم افزود: من در سپاهان دوران بسیار خوبی داشتم و امیدوارم بتوانم برابر این تیم یک بازی در شأن فوتبال تبریز و ماشین‌سازی انجام دهیم و امیدوارم با تدابیری که فردا در زمین بازی خواهم اندیشید بتوانیم ابتدا بازی خوب و تماشاگرپسندی از خود به نمایش بگذاریم و سپس نتیجه مناسبی بگیریم چراکه ما در این بازی بسیار امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم.

 

سرمربی ماشین‌سازی با گلایه از نداشتن زمین عنوان کرد: متاسفانه ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که تا الان در زمینی که بازی می‌کنیم حتی یک جلسه هم نتوانسته ایم تمرین کنیم.

وی ادامه داد: از مدیرعامل باشگاه آقای سهرابی تشکر می‌کنم که حدود یک هفته است از صبح تا شب به‌دنبال این است که یک زمین برای بازی‌مان در نظر بگیرد و امروز واقعا دلم به حال ایشان سوخت چراکه مجبور است برای پیدا کردن زمین دنبال این مسئول و آن مدیر باشد!

سرمربی سبزهای تبریز افزود: ما متأسفانه در شهر خودمان غریب هستیم. شاید به خاطر رسول خطیبی زمین نمی دهند! ولی نمیدانم چه گناهی کرده‌ام؟! شاید چون دو تیم تبریزی را به لیگ برتر آورده ام اینگونه با من برخور می کنند!

 

وی با گلایه از مسئولان شهر تبریز اظهار کرد: اینکه ما پنج هفته است زمین نداریم، چیز خیلی بدی نیست، ولی چرا در این پنج هفته هیچ‌کس حاضر نشده به ما کمک کند؟ آقای زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد سال قبل به ما پیشنهاد داد که در بازی برابر مس رفسنجان در ورزشگاه آنها بازی کنیم، ولی چرا کاری کرده ایم که او پشیمان شده است؟ باید این مسائل ریشه یابی شود.

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه با بیان اینکه اگر خودم هم بودم شاید کمک نمی‌کردم، افزود: من خودم به آقای سهرابی گفتم که خودت را اصلا اذیت نکن اگر به ما زمین دادند در آن بازی می‌کنیم، ولی اگر زمین ندادند مجبوریم در جایی مثل زمین تمرینی راه‌آهن بازی کنیم. باید

 

خطیبی در پاسخ به این سؤال که چرا ورزشگاه اختصاصی ماشین سازی که وعده اش را پیش از صعود داده بودند، آماده نشده است گفت: تا جایی که اطلاع دارم پیمانکار چمن را تحویل نداده است ولی امیدوارم این ورزشگاه تا نیم فصل آماده بازی ها شود.

 

وی که لباس آبی بر تن داشت، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دوست دارید چه تیمی در بازی دربی برنده باشد و آیا انتخاب این رنگ، اشاره ای به استقلالی بودن اش دارد، گفت: نه اصلا! برای من فرقی نمی‌کند که کدام تیم برنده بازی باشد، ولی چون طرفدار تراکتورسازی هستم، مساوی را ترجیح می دهم.

 

رسول خطیبی درباره نحوه جدا شدن جلال رافخایی و دقیقی که منجر به خداحافظی رافخایی از فوتبال شد  و همچنین اضافه شدن مهرداد بایرامی در آخرین ساعات فرصت نقل و انتقالات که باعث حرف و حدیث هایی هم شد گفت: مهرداد بایرامی بازیکن خودم بوده و بسیار خوب بوده و شاید در این مقطع خوب نباشد ولی مطمئنم او در آینده به ما کمک خواهد کرد. درباره بقیه سوال هم نمی توانم جواب بدهم و بهتر است از باشگاه سوال کنید!

خطیبی در پایان برای این دو بازیکن آرزوی موفقیت کرد!

شایان ذکر است که پس از کش و قوس های فراوان، بالاخره زمین چمن اختصاصی کمپ تراکتورسازی به عنوان محل برگزاری این دیدار تعیین شد

این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

انتهای خبر