تذکر امام جمعه‌ شبستر به بانوی نماینده/ حضور مکرر یک زن در قسمت آقایان مساجد حاشیه‌ آفرید!

حضور مکرر آقاپور نماینده زن شبستر در قسمت آقایان مسجد موجب اعتراض نمازگزاران شد و امام جمعه شبستر را مجبور به واکنش کرد.

image_pdfimage_print
نتیجه تصویری برای آقاپور معصومه

به گزرش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، با پیروزی معصومه آقاپور در انتخابات مجلس دهم از حوزه‌ی انتخابیه شبستر، وی به صورت مکرر در قسمت آقایان مساجد حضور یافت که این امر واکنش‌هایی را از سوی نمازگزاران و ریش‌سفیدان به دنبال داشت.

این اقدام نماینده مردم شبستر موجب ناراحتی علما و اقشار مختلف مردم شد و تداوم حضور آقاپور در جمع آقایان در مساجد موجب شد، محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر  به این نماینده تذکر داده و از وی بخواهد که از حضور در بین آقایان در مساجد پرهیز نماید .

امام جمعه شبستر در مراسم افتتاحیه مسجد جامع روستای علیشاه که همزمان با عید غدیر خم برگزار شد با تاکید بر اهمیت و نقش مساجد در تربیت جامعه و خصوصا جوانان و خانواده‌ها، اظهار داشت: باید تلاش شود با راه اندازی کتاب‌خانه و پایگاه مقاومت بسیج و خانه عالم، مساجد نقش اصلی خود را ایفا کنند.

وی با تشکر از اقدام معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی به جهت اینکه در این مراسم در قسمت بانوان مسجد جامع حضور یافته بود تصریح کرد: در این مورد با خانم آقاپور حرف زده‌ام و اختلاط آقایان و بانوان شایسته مساجد و مسلمانان نیست.

محمدزاده توضیح داد: حضور یک خانم در بین آقایان در مساجد کاملا غیر شرعی و غیر قابل قبول می‌باشد و باید محرم و نامحرم رعایت شود و مردم نیز نباید انتظار داشته باشند یک خانم در مساجد در بین آقایان حضور یابد.

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری نمازجمعه ابراز داشت: باید با رعایت فاصله شرعی و به همت مردم در دیگر نقاط شهرستان نیز نماز جمعه برگزار نماییم .

گفتنی است؛ عدم دعوت تعدادی از خبرنگاران فعال شهرستان شبستر به مراسم افتتاحیه مسجدجامع  علیشاه از نکته‌های مهم برگزاری مراسم افتتاحیه مسجدجامع روستای علیشاه بود.

آناج

انتهای خبر