تغییرات مدیریتی جدید در منطقه آزاد ارس/ انتقاد تند عرب باغی از وضعیت پروژه های عمرانی ارس

همزمان با ادغام معاونت امور زیربنایی و توسعه و معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس، سرپرست معاونت فنی و عمرانی این سازمان معرفی شد.

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه آزاد ارس با صدور حکمی از سوی محسن خادم عرب باغی منصوب شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین معرفی سرپرست معاونت فنی و عمرانی گفت: وضعیت فعلی پروژه های عمرانی در شأن منطقه آزاد ارس نیست.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصدی برای منطقه ای که در حال توسعه بوده و روز به روز مستلزم پیشرفت و ارتقاء زیرساخت ها می باشد، قابل قبول نبوده و باید در سریع ترین زمان ممکن اصلاحات مورد نیاز اعمال شود.

عرب باغی با بیان اینکه باید ریشه نارضایتی عمومی و بخصوص سرمایه گذاران از کیفیت و زمان اجرای پروژه های عمرانی برچیده شود، گفت: تعلل در اجرای پروژه، مشکل موجود در حوزه مشاورین پروژه ها، محافظه کاری در آغاز عملیات اجرایی، کیفیت پایین طرح ها و عدم حساسیت نسبت به نیاز سرمایه گذاران و ارس وندان غیرقابل بخشش است.

وی افزود: منطقه آزاد ارس نیازمند افراد دلسوز، کارآمد و تلاشگر است و انتصاب های جدید از بین نیروهای داخل سازمان انجام خواهد شد.

در این آئین جعفر احمدی حکم سرپرستی معاونت فنی و عمرانی را از دست محسن خادم عرب باغی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس دریافت و جایگزین کریم صدیقیان در این سمت شد.

جعفر احمدی پیش از این مدیریت اداره املاک و اراضی سازمان را عهده دار بود.

لازم به ذکر است همزمان با این انتصاب معاونت امور زیربنایی و توسعه و معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس ادغام شدند.

پیش از این دکتر ایرج حاتمی در سمت معاونت امور زیربنایی و توسعه فعالیت داشت که با توجه به ادغام این دو معاونت، وی از این سمت کنار رفت.

  • عدم حضور معاونین تودیع شده از جمله حاشیه های قابل توجه این مراسم بود که با انتقاد تند و صریح عرب باغی به عملکرد معاونت عمرانی این حاشیه پررنگ تر شد.
  • گفتنی است، کنار گذاشته شدن صدیقیان از سمت خود که از چهره های شاخص اصلاح طلب و ستاد روحانی در آذربایجان شرقی می باشد، با انتقادات صریح برخی محافل اصلاح طلب استان و رسانه های وابسته به آنان همراه بود.

انتهای خبر