تذکر نماینده تبریز به وزیر کشور بخاطر تغییر پی‌درپی فرمانداران آذربایجان‌شرقی/ انتقاد بیگی از تعطیلی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از تغییر پی‌درپی‌ فرمانداران استان و تعطیلی ورزشگاه یادگار امام(ره) انتقاد کرد و خواستار حل سریع مشکلات شد.

image_pdfimage_print
بیگی

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، احمد علیرضا بیگی در صحن علنی مجلس با انتقاد از عدم ثبات مدیریتی و تزلزل مسئولیت‌‌ها در تغییر و جابجایی متعدد فرمانداران خطاب به وزیر کشور گفت: مردم حوزه انتخابی من در شهرستان‌‌های اسکو و آذرشهر، ظرف سه سال گذشته چهار فرماندار تجربه کرده‌‌اند.

وی ادامه داد: وقتی بناست مسئولی عوض بشود، طرح تعویض او حداقل از سه ماه پیش به صدا درمی‌‌آید، حال تصور کنید که چه بر سر آن شهرستان می‌آید و مسئولین ادارات و شهرداری‌‌ها و بخش داران در چه شرایطی به سر می‌‌برند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، همچنین تسریع در بهره‌‌برداری و رسیدگی به موضوع چمن ورزشگاه یادگار امام را از وزیر ورزش و جوانان خواستار شد.

وی توضیح داد: مردم آذربایجان می‌‌خواهند در عرصه‌‌های مختلف علمی، صنعتی، اجتماعی و غیره دیده شوند که برای مثال فوتبال این امکان رابرای ما فراهم کرده و ورزشگاه یادگار امام صحنه‌‌های پرشوری از حضور مردم را در تقویت ورزش به ثبت رسانده اما مدتهاست که این ورزشگاه به منظور مرمت چمن تعطیل است و تیم‌‌های ما مثل تیم تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد نمی توانند از این چمن استفاده بکنند و به تبع آن صحنه‌‌های پرشور برگزاری مسابقات فوتبال را از دست داده‌‌ایم.

انتهای خبر