واکنش پلیس به ضرب و شتم یک راننده توسط مأموران/تنزیل درجه ۳ مامور متخلف

به دنبال انتشار کلیپ ضرب و شتم یک راننده در یک پمپ بنزین توسط ماموران پلیس، نیروی انتظامی از تنزیل درجه ۳ مامور حاضر در این صحنه خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم، به دنبال انتشار فیلمی از برخورد زشت چند تن از ماموران پلیس با راننده یک خودرو و […]

image_pdfimage_print
به دنبال انتشار کلیپ ضرب و شتم یک راننده در یک پمپ بنزین توسط ماموران پلیس، نیروی انتظامی از تنزیل درجه ۳ مامور حاضر در این صحنه خبر داد.
واکنش پلیس به ضرب و شتم یک راننده توسط مأموران/تنزیل درجه ۳ مامور متخلف

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم، به دنبال انتشار فیلمی از برخورد زشت چند تن از ماموران پلیس با راننده یک خودرو و ضرب و شتم شدید وی در یک پمپ بنزین در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، پلیس با پذیرش برخورد به دور از عرف ماموران پلیس با این شهروند در اطلاعیه‌ای عنوان کرد:

پلیس بلافاصله پس از آگاهی از انتشار این کلیپ، شماری از کارشناسان خود را مأمور رسیدگی به ابعاد و زوایای آن کرد و نتیجه بررسی کارشناسان آشکار ساخت که متاسفانه حادثه مذکور در یکی از شهرهای مرکزی کشور رخ داده است.

فارغ از اینکه گر چه محرک آغازین  این رخداد ناگوار، شرب خمر و فقدان تعادل روانی و رفتارهای پرخطر و ناهنجار راننده خودرو و عدم توجه به فرمان ایست ماموران بوده است، اما رفتار غیر متعارف ماموران نیز به کل مغایر قانون و قواعد انضباطی و رویه همیشگی ناجا بوده، به همین سبب، پلیس بلادرنگ مبادرت به برخورد انضباطی شدید با ۲ سرباز وظیفه و همچنین مامور پلیسی که نظاره گر صحنه بوده است کرد.

آنان تا مشخص شدن تکلیف نهایی تنزیل درجه و به انتظار خدمت درآمدند، یادآوری می نماید که پلیس نه تنها هرگز چنین برخوردهایی را بر نمی تابد بلکه آن را اقدامی انزجار آمیز، نامتعارف و خلاف ارزش های اخلاقی و استانداردهای رفتاری و مدیریتی خود می داند و لاجرم خود را موظف به پیش گیری از تکرار چنین حوادثی می داند.

انتهای خبر