شبکه‌های اجتماعی به پیروزی من کمک کردند

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا استفاده از شبکه‌های اجتماعی را عاملی مهمی در برابر هزینه‌های سنگین دموکراتها برشمرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: شبکه های اجتماعی فیسبوک، تویتر و اینستاگرام به وی کمک کردند درمقابل رقبایش که هزینه های زیادی کردند در انتخابات پیروز شود. دونالد […]

image_pdfimage_print
شبکه‌های اجتماعی به پیروزی من کمک کردند
رئیس‌جمهور منتخب آمریکا استفاده از شبکه‌های اجتماعی را عاملی مهمی در برابر هزینه‌های سنگین دموکراتها برشمرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: شبکه های اجتماعی فیسبوک، تویتر و اینستاگرام به وی کمک کردند درمقابل رقبایش که هزینه های زیادی کردند در انتخابات پیروز شود.

دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس، در چارچوب برنامه شصت دقیقه که روزهای یکشنبه پخش می شود گفت من فکر می کنم شبکه های اجتماعی به من کمک کردند تا در ایالت های مختلف در برابر رقبای خود که از من هزینه بیشتری کردند پیروز شوم.

وی که درباره شکل فوق العاده ای از ارتباطات صحبت می کرد بیست و هشت میلیون کاربرش در صفحات اجتماعی را برجسته کرد و گفت در شب مصاحبه با شبکه سی بی اس، یکصد هزار کاربر دیگر به شبکه های اجتماعی وی افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود گفت : من  نمی گویم که این مسئله  را دوست دارم اما به من کمک کرد تا حرف خودم را بزنم.

انتهای خبر