معرفی سرپرست جدید شهرداری بناب از سوی شورا/ پرونده مالی شهرداری بناب وارد فاز جدید شد

به‌ دلیل طولانی شدن مدت زمان بازداشت شهردار بناب،شورای اسلامی شهر سرپرست جدید شهرداری بناب را معرفی کرد. به گزارش  اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس به نقل از فارس، به دنبال دستگیری شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بناب، جمعی از کارکنان و نیز تعدادی از پیمانکاران ساختمانی مرتبط با شهرداری طی دو ماهه اخیر […]

image_pdfimage_print
به‌ دلیل طولانی شدن مدت زمان بازداشت شهردار بناب،شورای اسلامی شهر سرپرست جدید شهرداری بناب را معرفی کرد.
معرفی سرپرست جدید شهرداری بناب از سوی شورا/ پرونده مالی شهرداری بناب وارد فاز جدید شد

به گزارش  اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس به نقل از فارس، به دنبال دستگیری شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بناب، جمعی از کارکنان و نیز تعدادی از پیمانکاران ساختمانی مرتبط با شهرداری طی دو ماهه اخیر با حکم مقامات قضایی استان آذربایجان شرقی به اتهام ارتشاء و اختلاس طبیعی است مهم ترین وظیفه مدیریت شهرستان و شورای اسلامی در این شرایط حساس تزریق آرامش به شهروندان و مجموعه شهرداری بود.

بر اساس این گزارش، شورای اسلامی شهر بناب به ناچار با اخذ نظریه استانداری و فرمانداری شهرستان اقدام به انتخاب سرپرست شهرداری این شهر برای تعطیل نشدن امورات و ارائه خدمات به شهروندان شد.

شورای اسلامی شهر بناب در حالی تصمیم به انتخاب سرپرست شهرداری گرفت که موضوع بررسی پرونده شهرداری و شخص شهردار طولانی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در گفت‌وگوی با خبرنگاران از معرفی سرپرست برای شهرداری این شهر در جلسه شورای اسلامی خبر داد.

علی اصغر رحیم زاده گفت: به دنبال تشکیل جلسه و پس از بحث و تبادل نظر سرانجام نادر داودی به عنوان سرپرست شهرداری بناب انتخاب شد.

این گزارش می افزاید، شورای چهارم شهر بناب از زمان تشکیل تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی داشته و به خصوص طی ماه های گذشته با چالش های فراوانی مواجه شده است.

بنابراین شورای چهارم شهر بناب در طول سه سال و اندی عمر فعالیت خود تا قبل از انتخاب نادر داودی ۳ سرپرست و ۳ شهردار را برای کلیدداری شهر بناب انتخاب کرده بود و در جلسه اخیر نیز چهارمین سرپرست شهرداری بناب در دوره چهارم شورا معرفی شد.

برخی اخبار واصله در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر بناب برکناری شهردار دستگیر شده این شهر و انتخاب سرپرست جدید برای این سازمان خدمات رسان موافق و مخالفانی نیز داشته است ولی در نهایت نادر داودی به عنوان چهارمین سرپرست شهرداری بناب در دوره چهارم شورای اسلامی شهر انتخاب شد.

گفتنی است، پیش از این نادر داودی مسؤولیت معاونت فرهنگی شهرداری بناب و مدیریت عاملی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرستان بناب را عهده دار بود.

انتهای خبر