سالار عقیلی در تبریز به روی صحنه می‌رود

ارکستر سمفونیک فخر آفرینان ایران به همراه خواننده‌اش سالار عقیلی در تاریخ ۱۱ دی ماه در سالن پتروشیمی تبریز طی دو سانس با اجرای آثار ماندگار موسیقی سمفونیک ملی و یک برنامه سمبلیک فرهنگی اجتماعی با محتوای بر آورد آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان به روی صحنه برود. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به […]

image_pdfimage_print

ارکستر سمفونیک فخر آفرینان ایران به همراه خواننده‌اش سالار عقیلی در تاریخ ۱۱ دی ماه در سالن پتروشیمی تبریز طی دو سانس با اجرای آثار ماندگار موسیقی سمفونیک ملی و یک برنامه سمبلیک فرهنگی اجتماعی با محتوای بر آورد آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان به روی صحنه برود.

سالار عقیلی در تبریز به روی صحنه می‌رود

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایسنا، ارکستر سمفونیک فخر آفرینان ایران به سرپرستی و رهبری آرش میرفخرایی در دی ماه ۱۳۹۳ با هدف ارتقای موسیقی ملی سمفونیک تاسیس و در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شد.

اعضای این ارکستر متشکل از پیشکسوتان، اساتید و دانشجویان مقاطع بالای دانشکده موسیقی دانشگاه تهران هستند. این ارکستر با خواننده خود  “سالار عقیلی” در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۳برای اولین بار در شهر اولین‌ها، تبریز، با محتوای آثار جاویدان موسیقی ملی به روی صحنه رفت.

امسال نیز قرار است این گروه ۵۰ نفره به همراه خواننده‌اش سالار عقیلی در تاریخ ۱۱ دی ماه در سالن پتروشیمی تبریز طی دو سانس با اجرای آثار ماندگار موسیقی سمفونیک ملی و یک برنامه سمبلیک فرهنگی اجتماعی با محتوای بر آورد آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان به روی صحنه برود.

انتهای خبر