فلکه مازوت نیروگاه تبریز پلمپ شد

شهردار تبریز از دستور دادستان عمومی و انقلاب تبریز در خصوص صدور حکم پلمپ فلکه مازوت نیروگاه تبریز قدردانی کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، شهردار کلانشهر تبریز در رابطه با بسته شدن فلکه مازوت نیروگاه تبریز، اظهارداشت: برنامه‌هایی که عموم بخش‌های خدماتی و دستگاه‌های اجرایی برای کاستن از روند آلودگی هوا مد نظر دارند، […]

image_pdfimage_print
 فلکه مازوت نیروگاه تبریز پلمپ شد
شهردار تبریز از دستور دادستان عمومی و انقلاب تبریز در خصوص صدور حکم پلمپ فلکه مازوت نیروگاه تبریز قدردانی کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، شهردار کلانشهر تبریز در رابطه با بسته شدن فلکه مازوت نیروگاه تبریز، اظهارداشت: برنامه‌هایی که عموم بخش‌های خدماتی و دستگاه‌های اجرایی برای کاستن از روند آلودگی هوا مد نظر دارند، با وجود تاثیرات سوء واحدهای آلاینده صنعتی غرب شهر به خصوص سوخت مازوت نیروگاه تبریز، نمی‌تواند تاثیر لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب تبریز در خصوص صدور حکم پلپ فلکه مازوت نیروگاه تبریز، اقدام بجا و دقیقی است که می‌‌تواند با مهار شاخص‌های آلاینده، به تعادل وضعیت تاسف‌بار فعلی بینجامد.

گفتنی است شانزدهمین روز از آلودگی هوا در کلانشهر تبریز در حالی سپری می شود که تنهاراهکار برون رفت از آن تعطیلی مدارس بوده و این نخستین اقدام عملی در راستای کاهش شدت آلودگی هوا به شمار می آید.

انتهای خبر