ازدواج بازیگر معروف با عروس سابق علی پروین

آناهیتا درگاهی، عروس سابق علی پروین با بازیگر مشهور سینما ازدواج کرد. خبر آن طور نبود که مثل ازدواج با محمد پروین در رسانه ها سر و صدا به راه بیاندازد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، به نقل از تماشاگران امروز، آناهیتا درگاهی، عروس سابق علی پروین با بازیگر مشهور سینما ازدواج  کرد. خبر آن طور نبود […]

image_pdfimage_print

آناهیتا درگاهی، عروس سابق علی پروین با بازیگر مشهور سینما ازدواج کرد. خبر آن طور نبود که مثل ازدواج با محمد پروین در رسانه ها سر و صدا به راه بیاندازد.

ازدواج عروس سابق علی پروین با بازیگر معروف

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، به نقل از تماشاگران امروز، آناهیتا درگاهی، عروس سابق علی پروین با بازیگر مشهور سینما ازدواج  کرد. خبر آن طور نبود که مثل ازدواج با محمد پروین در رسانه ها سر و صدا به راه بیاندازد. درگاهی که ازدواجش با پسر معروف ترین چهره پرسپولیسی ها دوام زیادی نیاورد خودش یکی از چهره های معروف هنر در رشته نقاشی است و نمایشگاه های زیادی را در تهران برگزار کرده است.

ازدواج عروس سابق علی پروین با بازیگر معروف
این در حالی است که با وجود اینکه مدت زمان زیادی از جدایی او و محمد پروین نمی گذرد، خبر ازدواج او با اشکان خطیبی بر سر زبان ها افتاده است. حتی خطیبی در این مورد گفت: «ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم.»

انتهای خبر