دادستان تبریز اعلام کرد: آخرین وضعیت پرونده اختلاس تعدادی از کارکنان شهرداری بناب

دادستان تبریز در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده ارتشا و اختلاس تعدادی از کارکنان شهرداری بناب اظهار کرد: روند رسیدگی به پرونده ادامه دارد و هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است. به گزارش  اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از میزان، موسی خلیل اللهی تصریح کرد: هنوز فرد یا افراد دیگری در این پرونده احضار و […]

image_pdfimage_print

دادستان تبریز در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده ارتشا و اختلاس تعدادی از کارکنان شهرداری بناب اظهار کرد: روند رسیدگی به پرونده ادامه دارد و هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است.

به گزارش  اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از میزان، موسی خلیل اللهی تصریح کرد: هنوز فرد یا افراد دیگری در این پرونده احضار و یا دستگیر نشده اند و پرونده در مجموع ۲۵ متهم دارد که ۷ نفر پیمانکار، ۱۷ نفر کارکنان خود شهرداری، ۱ نفر عضو شورای شهر هستند. اواسط آذرماه سال جاری شهردار بناب به همراه دو تن از کارمندان این شهرداری برای بیان برخی از توضیحات از سوی مراجع قضایی فراخوانده شدند.

در خبرها گفته شد دستگیری شهردار بناب و دو کارمند شهرداری در راستای دستگیری عضو شورای این شهرستان و در ادامه بررسی پرونده رشوه و تبانی بوده است.

انتهای خبر