تغییر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز بعد از ۱۰ سال

مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور مسئولین این نهاد ، هیات رئیسه دانشگاه هنر اسلامی تبریز و جمعی از دانشگاهیان در سالن الغدیر این دانشگاه برگزار شد . به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام خدیوی رئیس دفتر استانی نهاد […]

image_pdfimage_print

مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور مسئولین این نهاد ، هیات رئیسه دانشگاه هنر اسلامی تبریز و جمعی از دانشگاهیان در سالن الغدیر این دانشگاه برگزار شد .

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام خدیوی رئیس دفتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجانشرقی ضمن خیر مقدم به مهمانان و دانشگاهیان ، نقش و کارکرد دانشگاه در نظام اسلامی را علاوه بر تولید علم و انتقال به دانشجو،  فرهنگ سازی و تقویت باورهای دینی عنوان کرد و افزود : جایگاه دانشگاه هنر اسلامی تبریز در راستای توسعه علمی ، فرهنگی و هنری کشور بوده و می توان از آن برای ایجاد محیطی پویا و فعال برای دانشجویان و جامعه به بهترین نحو استفاده کرد.
در ادامه حجت الاسلام تقوی مدیر کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تبریک سالگرد انقلاب اسلامی و تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد : هنر آنگونه که باید و شاید هنوز نتوانسته در خدمت دین و انقلاب باشد .
وی ضمن یادآوری نقش موسیقی حماسی در پیروزی انقلاب اسلامی افزود : اگر هنر در مسیر درست قرار گیرد رشد انسان به سمت خدا را شتابان می کند .
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث هنر خواستار استفاده از پتانسیل های دانشجویی در این زمینه شد.
سپس حجج اسلام «عباس عباسزاده» و «یوسف خیری» دو سکاندار سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز طی سخنانی از همکاری دانشگاهیان و مسئولین نهاد مرکز در مدت تصدی خود تشکر کردند .
در ادامه ضمن تودیع و تقدیر از مسئولیت خطیر حجت الاسلام عباس عباس زاده در مدت بیش از ده سال همکاری بعنوان مسئول نهاد و حجت الاسلام یوسف خیری بعنوان جایگزین موقت ایشان ، «حجت الاسلام والمسلمین سید جلال موسوی شربیانی» بعنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شدند .
درپایان، هدایا و لوح تقدیری به رسم یادبود و به پاس زحمات و خدمات شایسته دو مسئول سابق نهاد، از طرف دانشگاه هنر اسلامی تبریز و نهاد مرکز به وی اهدا شد.

انتهای خبر