هر دم از این باغ بری می رسد!

اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی علاوه بر مدیرکل، معاون گردشگری هم ندارد!

اینکه چرا مسئولان ارشد تصمیم گیر هنگام صدور حکم این مدیران از وجود چنین معذوریت قانونی بی خبر بودن و یا شاید هم با خبر بودن و...! بسیار عجیب و غیرقابل هضم می باشد.

image_pdfimage_print

 

مأموریت شش ماهه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به پایان رسیده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، امیر حجازی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ضمن تأیید این خبر، گفت: ماموریت شش ماهه بنده در میراث فرهنگی استان به اتمام رسیده است و در حال حاضر منتظر دستور بعدی هستم.

گفتنی است، این موضوع در حالی مطرح می‌شود که مأموریت شش ماهه انتقال مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی استان از شهرداری به میراث فرهنگی نیز به اتمام رسیده است.

به گزارش ایسنا، این روزها تمامی استان‌ها برای جذب حدأکثری مسافران نوروزی، برنامه‌ریزی کرده و درصدد آماده‌سازی فضای استان خود برای استقبال از این مسافران هستند؛ اما تکلیف مدیر کل و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجانشرقی هنوز مشخص نیست.

گزارش اعتدال پرس می افزاید، اینکه چرا مسئولان ارشد تصمیم گیر هنگام صدور حکم این مدیران از وجود چنین معذوریت قانونی بی خبر بودن و یا شاید هم با خبر بودن و…! بسیار عجیب و غیرقابل هضم می باشد تا جاییکه حتی بعضی دلیل اصلی این مسئله را برخی ناگفته های پشت پرده می داند که در هر صورت شاید این اتفاق را یکی از عجیب ترین وقایع مدیریتی در استان تا سالهای سال دانست.

 

انتهای خبر