ثبت نام احمدی‌نژاد در انتخابات/ بمب خبری انتخابات ۹۶

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد تا با غافلگیر شدن همه ناظران سیاسی، بمب خبری انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نام بگیرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، احمدی نژاد صبح امروز به همراه حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در وزارت کشور حضور یافت. احمدی نژاد در هنگام […]

image_pdfimage_print

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد تا با غافلگیر شدن همه ناظران سیاسی، بمب خبری انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نام بگیرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، احمدی نژاد صبح امروز به همراه حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در وزارت کشور حضور یافت.

احمدی نژاد در هنگام ثبت نام خطاب به خبرنگاران با نشان دادن خودکار خود گفت: سلاح ما قلم است.

مشایی نیز پس از نام نویسی احمدی نژاد شناسنامه خود را از جیبش درآورد و روبروی تصویربرداران ایستاد اما ثبت نام نکرد.

ابتدا بقایی امروز – چهارشنبه – در ستاد انتخابات ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد و پس از آن احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم نام نویسی کرد.
زریبافان رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت احمدی نژاد نیز امروز با حضور درستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

در هنگام ثبت نام بقایی و احمدی نژاد، علی اکبر جوانفکر، عبدالرضا شیخ الاسلام و سید حسن موسوی نیز آنها را همراهی می کردند.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز گذشته(سه شنبه) آغاز و تا روز شنبه مورخ ۲۶/۱/۱۳۹۶ به مدت پنج روز از ساعت ۸ تا ۱۸ در محل وزارت کشور انجام می شود.

 

انتهای خبر