عارف لرستانی بازیگر طنز معروف تلویزیون درگذشت

عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان درگذشت. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان درگذشت. تعدادی از همبازی‌های عارف لرستانی در تیم فوتبال هنرمندان اعلام کردند که این بازیگر تلویزیون صبح امروز به دلیل سکته قلبی در منزل دار فانی را وداع گفت. […]

image_pdfimage_print

عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان درگذشت.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان درگذشت.

تعدادی از همبازی‌های عارف لرستانی در تیم فوتبال هنرمندان اعلام کردند که این بازیگر تلویزیون صبح امروز به دلیل سکته قلبی در منزل دار فانی را وداع گفت.

در همین ارتباط سپند امیرسلیمانی ضمن تایید این خبر گفت: متاسفانه عارف لرستانی، دوست خوبم امروز صبح در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. او یکی از همکاران خوب من بود و از او خاطرات زیادی دارم.
گفتنی است؛ عارف لرستانی (زاده ۱۵ بهمن ۱۳۵۰- ۲۶ فروردین ۱۳۹۶) در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران بود. وی با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر با او همکاری کرد.

انتهای خبر