رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در تبریز مطرح کرد:

تناقض در گزارشات حادثه‌ سیل/ عدم ممانعت از تردد خودروها در زیر پلِ غله‌زار جای تعجب دارد

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت:بررسی‌ها نشان می‌دهد اطراف پل غله‌زار آذرشهر تفرجگاهی نبوده که خودروها توقف کنند و ما درپی شفاف‌سازی مسئله هستیم.

image_pdfimage_print
تناقض در گزارشات حادثه‌ی سیل/ عدم ممانعت از تردد خودروها در زیر پلِ غله‌زار جای تعجب دارد
نجار گفت: گزارشات واصله در مورد حادثه‌ی سیل با تناقضاتی همراه است و باید شفاف‌سازی لازم در این‌باره صورت گیرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه‌ی جلسه کمیسیون عمران مجلس که در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده مبنی براینکه تماشاگران را سیل برده است، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در اطراف پل غله‌زار آذرشهر تفرجگاهی نبوده که خودروها توقف کنند و ما درپی شفاف‌سازی مسئله هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که راه برخی روستاها از رودخانه و آب‌نماها می‌گذرد و به علت عریض بودن برخی رودخانه‌ها امکان ساخت پل وجود ندارد.

اسماعیل نجار با بیان اینکه مسئولین از کنار اتفاقات رخ داده به سادگی عبور نمی‌کنند، اذعان داشت: برای پاسخگویی بهتر به مسایل باید تمام زوایای قضایا را بررسی کرد، اینکه به خودروها اجازه داده شده علی‌رغم جاری شدن سیل از رودخانه عبور کنند، جای تعجب دارد.

وی به تخریب برخی خانه‌های روستای چنار اشاره کرد و توضیح داد: کسانی که خانه‌شان از تهدید سیل در امان مانده است به خانوارهایی که منزل‌شان را از دست داده‌اند، اسکان داده‌اند و این صفا و همدلی مردم آذربایجان را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بعضاً مسئولین بر اساس شنیده‌ها سخن می‌گویند و اظهاراتشان غرض‌ورزانه نیست، تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان و مردم به هشدارها، اخطارها و تذکرات در مواقع حساس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع:آناج

انتهای خبر