تایید صلاحیت ۲۳ نفر از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه اهر و هریس

فرماندار شهرستان اهر از تأیید صلاحیت ۲۳ نفر از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایسنا، سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در آخرین آمار تایید صلاحیت شدگان داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه […]

image_pdfimage_print

فرماندار شهرستان اهر از تأیید صلاحیت ۲۳ نفر از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایسنا، سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در آخرین آمار تایید صلاحیت شدگان داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه اهر و هریس شش تغییر ایجاد شده که به این صورت پنج نفر به تایید صلاحیت شدگان اضافه و یک نفر نیز از تایید صلاحیت شدگان قبلی حذف شده است.
وی، افزود: بدین ترتیب از ۴۶ کاندیدای ثبت نام  شده در این حوزه ۲۳ داوطلب تایید صلاحیت شده‌اند.

فرماندار اهر گفت: نزدیک به ۱۳۸ هزار نفر واجد شرایط رأی در شهرستان‌های اهر و هریس وجود دارد که از این تعداد در شهرستان اهر نزدیک به ۸۸ هزار نفر و در شهرستان هریس حدود ۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس می‌باشند.

وی رعایت قوانین و مقررات کشور از سوی داوطلبان انتخابات را جزو خواسته‌های مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: امیدواریم امسال نیز مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق های رأی حماسه عظیم دیگری را در تاریخ این کشور رقم بزنند.

انتهای خبر