اطلاعیه ضروری از سوی شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی

بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی در رد ادعاهای یکی از فعالان زن اصلاح طلب و انتقادات اعلمی علیه این شورا

اینکه آقای اعلمی با چه انگیزه و نیتی به تخریب اصلاح طلبان و آقای خاتمی، آنهم از جایگاه اصلاح طلب واقعی اقدام مینماید و اینکه مطالب خود را با نام دیگری منتشر نموده و خود را پشت دیگران مخفی مینماید بحث دیگری می طلبد...

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، به دنبال انتشار مطلبی با عنوان ” اندر حکایت شورای شهر و شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی ” در برخی رسانه ها و طرح برخی ادعاها علیه شورای اصلاح طلبان استان، هیئت رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای ضمن رد این ادعاها توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است که عین این متن در زیر می آید:

بسمه تعالی

مدیریت محترم رسانه

با تقدیم سلام  و احترام خدمت همراهان عزیز پیرو  انتشار متنی با عنوان ” اندر حکایت شورای شهر و شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی ” در فضای مجازی  اطلاعیه ذیل  از سوی هیئت رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی جهت تنویر افکار عمومی منتشر شده که جهت انعکاس خبری در اختیار آن رسانه محترم قرار می گیرد.

قبلا از همکاری که در انعکاس این اطلاعیه خبری مبذول می فرمایید کمال تشکر را دارد.

متن اطلاعیه:

به اطلاع می رساند طی روزهای گذشته متنی با عنوان:‍”  اندر حکایت شورای شهر و شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی“حاوی توهین و دروغ در جهت تخریب و خدشه در اعتماد عمومی مردم به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان ، منتسب به خانم دکتر شیوا عجمی در سطح وسیع در فضای مجازی منتشر شده است.

که بمحض انتشار در هیات رئیسه شورا مورد بحث و بررسی قرارگرفت و فی المجلس توسط جناب آقای دکتر ظهیرنیا با خانم عجمی تماس گرفته شد و ایشان بعد از توضیحات آقای دکتر ظهیرنیا و اطلاع از نحوه کار شورای هماهنگی و بی اساس بودن قریب به اتفاق ادعاهای مطروحه ، ازبابت متن توهین آمیز و تخریبی پست منتشره به نام ایشان، عذر خواهی نمودند و اعلام داشتند برخی مطالب متن را آقای اعلمی نوشته اند لکن بنام اینجانب منتشر شده است.

اینکه آقای اعلمی با چه انگیزه و نیتی به تخریب اصلاح طلبان و آقای خاتمی، آنهم از جایگاه اصلاح طلب واقعی اقدام مینماید و اینکه مطالب خود را با نام دیگری منتشر نموده و خود را پشت دیگران مخفی مینماید بحث دیگری می طلبد.

روابط عمومی شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی

  • پایگاه خبری اعتدال پرس این حق را برای آقای دکتر اعلمی نماینده اسبق مردم تبریز جهت پاسخگویی به بیانیه فوق دانسته و آماده انتشار توضیحات احتمالی ایشان می باشد.
انتهای خبر