روسای ستاد انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی مشخص شدند/تبلیغات شهری همچنان در محاق سکوت!

در حالیکه روسای ستاد تبلیغات انتخاباتی ۴ تن از کاندیداهای ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی معرفی شده ولی تاکنون برای دو کاندیدای دیگر نیز، فردی معرفی نشده است.

image_pdfimage_print

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی ۴ تن از کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در استان آذربایجان شرقی معرفی شده و برای دو کاندیدای دیگر نیز، هنوز فردی به عنوان رئیس ستاد معرفی نشده است .

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، رحیم جهانی دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در این استان معرفی شده است.

همچنین محمدیوسف شاکری(فرمانده اسبق سپاه استان) به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی، علیرضا نوین ( شهردار سابق تبریز) به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف و میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی ( نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس) به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی در آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی شده اند.

البته رئیسی ستاد دیگری با عنوان ستاد مردمی در استان دایر کرده است که ریاست آن بر عهده حجت الاسلام برگی از روحانیون و خطبای معروف تبریز می باشد.

تاکنون رئیس ستاد انتخاباتی مهندس هاشمی طبا و دکتر جهانگیری در این استان معرفی نشده است که البته قرائن و شواهد نشان می دهد این دو تمایلی به افتتاح ستاد در استانها از جمله در آذربایجان شرقی ندارند.

گزارش اعتدال پرس همچنین حاکی است، علی رغم گذشت بیش از یک هفته از شروع رقابتهای انتخاباتی هنوز حال و هوای شهر تبریز و دیگر شهرهای استان وارد فضای تبلیغات شهری نشده است و به جز آقای روحانی بقیه کاندیداها اقدام به نصب پوستر و بنر نکرده اند.

انتهای خبر