خبر فوری/ تایید صلاحیت برخی چهره های مشهور ردصلاحیت شده در تبریز+اسامی

نام یک عضو فعلی شورای تبریز به همراه دو عضو معلق شده این شورا و همچنین برخی چهره های سیاسی معروف کماکان در لیست ردصلاحیت شدگان باقی مانده است.

image_pdfimage_print

فشار رد صلاحیت شدگان شورای شهر تبریز بر هیئت نظارت/ آیا نمایندگان مجلس کوتاه می‌آیند؟

صلاحیت ۱۲۶ نفر از رد صلاحیت شدگان انتخابات شوار شهر در استان در هیات عالی نظارت استان تایید شد که نام برخی کاندیداهای معروف ردصلاحیت شده نیز در بین تایید شدگان دیده می شود.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، اخبار رسیده  از برخی منابع موثق حاکی است، تنی چند از چهره های سرشناس در حوزه انتخابیه شهر تبریز که که پیش از این توسط هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان ردصلاحیت شده بودند، اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کردند که با بررسی های جدید این هیئت، برخی از این ردصلاحیت شده، موفق به اخذ صلاحیت و مجوز حضور در رقابتهای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر شدند.

چمنی و لطفی دو عضو فعلی شورای شهر تبریز و مسعودی ریحان نماینده اسبق اهر از جمله افراد شاخص تایید صلاحیت شده توسط هیئت نظارت استان می باشند.

نام یک عضو فعلی شورای تبریز به همراه دو عضو معلق شده این شورا و همچنین برخی چهره های سیاسی معروف کماکان در لیست ردصلاحیت شدگان باقی مانده است.

گفتنی است برخی چهره های شاخص دیگر شهرهای استان نیز که قبلا در شهرستان ها ردصلاحیت شده بودند، از سوی هیئت نظارت استان تایید صلاحیت شده اند.

?تایید صلاحیت ۱۲۶ نفر از رد صلاحیت شدگان

گفتنی است از مجموع ۲۳۳ فقره شکایت رسیده به دبیر خانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان ۱۲۶ نفر توانستند با ارائه مدارک و دفاعیات مستند، صلاحیت خود را دریافت کنند و ۹۰ نفر نیز دوباره رد صلاحیت شدن که طبق قانون این افراد می توانند اعتراض خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در تهران ارائه بدهند. .

بنا بر اعلام ستاد انتخابات کشور، اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا از ۱۸ تا ۲٠ اردیبهشت ماه توسط هیئت های اجرایی هر شهرستان به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای خبر