تاملی بر اظهارات معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

پروژه آبهای مرزی، بیکاری را در شهرستانهای خداآفرین و جلفا به صفر رسانده!/ آقای معاون، شوخی می کنید!

قای معاون! لطفا بجای اتکا به این آمارهای از راه دور و غیرواقعی لطفا شخصا به این شهرستان ها سر بزنید تا صف انبوه متقاضیان شغل را ببینید.

image_pdfimage_print

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی در سال ۹۶ با تکمیل طرح آبهای مرزی حاشیه ارس خبر داد و گفت: پروژه آبهای مرزی بیکاری را در شهرستانهای مرزی خداآفرین و جلفا به نقطه صفر رسانده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از نصر، محمدصادق پورمهدی در جلسه کارگروه آب و کشاورزی که در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: تفاهم و تعامل سازمان جهادکشاورزی و شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی منجر به بهره برداری از ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی حاشیه ارس در شهرستان جلفا شد.

وی ضمن تشکر ویژه از این دو دستگاه دولتی گفت: یقیناً تعامل دستگاههای جهادکشاورزی و آب منطقه ای باعث هم افزایی خوبی خواهد شد و ان شاءا… در سال ۹۶ با عنایت خداوند به میزان ۱۶ هزار و ۱۰۰ هکتار از طرحهای آبهای مرزی را به بهره برداری خواهیم رساند که قدم بزرگی در زمینه تولید و اشتغال بخش کشاورزی در سال اقتصاد مقاومتی بشمار می آید که با بهره برداری کامل طرح، ۱۶ هزار نفر بصورت مستقیم مشغول کار خواهند شد، که در این صورت ۱۵۰ هزار تن به تولیدات محصولات کشاورزی افزوده و هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ثابت انجام خواهد شد.

پورمهدی ادامه داد: سازمان جهادکشاورزی در نظر دارد که در شهرستان خداآفرین با بهره برداری از ۱۶ هزار ۱۰۰ هکتار اراضی حوزه این شهرستان، زنجیره کامل تولید و فرآوری محصولات کشاورزی را ایجاد نماید که این امر با فعال شدن تعاونیهای تولید کاملاً عملیاتی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: پروژه آبهای مرزی بیکاری را در شهرستانهای مرزی خداآفرین و جلفا به نقطه صفر رسانده است و در آینده نزدیک از سایر شهرستانها نیروی کار جذب خواهد شد!

پورمهدی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اشتغال آفرینی در جامعه مساوی خودگردانی اقتصادی مردم هر جامعه ای است و عزت و اقتدار آحاد مردم در گرو ثبات و پایداری اشتغال است، مسکن درمانی و پرداخت یارانه برای هیچ ملتی شایسته نیست و مردم شریف ایران اسلامی جزو شایسته ترین مردمان دنیا هستند.

  • تعریض  سردبیر اعتدال پرس: نمی دانم این آمار عجیب را آقای معاون از کجا استخراج کرده اند چون مشاهدات عینی ما در شهرستان جلفا عکس این مطلب را نشان می دهد و بیکاری در این شهرستان نه تنها به نقطه صفر نرسیده بلکه در وضعیت بحرانی نیز به سر می برد و جالبتر اینکه فرماندار جلفا همین چند وقت پیش اذعان کرده بود: درخواست شغل بیشترین درخواست مردمی در مراجعات به فرمانداری جلفا می باشد!

با این حساب باید گفت، آقای معاون لطفا بجای اتکا به این آمارهای از راه دور و غیرواقعی لطفا شخصا به این شهرستان ها سر بزنید تا صف انبوه متقاضیان شغل را ببینید./  عزت زیاد: محمدزاده علمداری


انتهای خبر