تب سیاسی تبریز فردا داغتر می شود

دوشنبه پرترافیک سیاسی در تبریز/ دوئل روحانی، قالیباف و میرسلیم در تبریز+برنامه ها

فردا دوشنبه با سفر همزمان میرسلیم، قالیباف روحانی به استان آذربایجان شرقی، تبریز روز پرترافیکی از کاندیداهای انتخابات را شاهد خواهد بود.

image_pdfimage_print

قالیباف، روحانی و میرسلیم سه کاندیدای انتخابات ریاست جمهور فردا دوشنبه همزمان به تبریز می آیند تا با تشریح مواضع خود قدرت حامیان شان را به رخ هم بکشند.

به گزارش  اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، علیرضا نوین رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان شرقی گفت: محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برای دیدار با مردم و هواداران خود به تبریز سفر می‌کند.
وی در تشریح برنامه های این سفر اظهار داشت: قالیباف بعد از ورود به فرودگاه تبریز ابتدا برای تجدید میثاق با شهدا در وادی رحمت تبریز حضور خواهد یافت.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف با بیان اینکه قالیباف ساعت ۲۰:۳۰ با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد کرد، ابراز داشت: وی بعد از این دیدار، ساعت ۲۱ در سالن ورزشی شهید اقدمی در جمع مردم حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.

برنامه های میرسلیم در تبریز

همچنین، میرسلیم دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نیز فردا در تبریز خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر سید مصطفی میرسلیم به آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، صبح دوشنبه این هفته رأس ساعت ۹:۳۰ وارد تبریز می‌شود.

وی ادامه داد: فردا صبح برنامه استقبال از وی در فرودگاه شهید مدنی انجام می‌شود و سپس در گلزار شهدای وادی رحمت حضور یافته و از آنجا برای دیدار دانشجویی در تالار وحدت دانشگاه تبریز حضور می‌یابد.

کریم ایرانی با بیان اینکه این کاندیدا به صورت مقطعی به دیدار دانشجویان شهرستان ارومیه می‌رود و سپس به تبریز باز می‌گردد، خاطرنشان ساخت: در ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ میرسلیم در تالار اجتماعات مصلی تبریز حضور می‌یابد.

وی عنوان کرد: بعد از نماز مغرب و عشاء میرسلیم با آیت الله شبستری، امام جمعه تبریز دیدار خواهد کرد.

ریز برنامه های سفر دکتر روحانی هنوز مشخص نشده است و محل سخنرانی در جمع مردم تبریز در سالن پورشریفی پیش بینی شده است.

روحانی دوشنبه میهمان تبریزی هاست

رئیس ستاد انتخابات روحانی در آذربایجان‌شرقی هم از حضور حسن روحانی در تبریز خبر داد و ابراز داشت: آقای روحانی روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹٫۳۰ در سالن پور شریفی حضور خواهد داشت.

علی‌اشرف عبدالله‌ پوری حسینی تاکید کرد: آقای روحانی برنامه دیگری در تبریز ندارد.

 

انتهای خبر