ده‌ها کاندیدا مدعی پیروزی در انتخابات شورای شهر تبریز شدند/ همهمه در فرمانداری تبریز!

برخی از این افراد در رده‌‌ی ۱۰۰ به بعد قرار دارند و از حداقل آراء نیز برخوردار نشده‌اند لکن معتقدند در حق آن‌ها اجحاف شده و تخلفات بی‌شمار سایر کاندیداها اجازه‌ی رقابت در فضایی سالم را به آنان نداده است!

image_pdfimage_print
با اعلام نتایج نهایی انتخابات شورا، ده‌ها کاندیدا با حضور در فرمانداری تبریز از روند برگزاری انتخابات گله کردند و با اینکه فاصله‌ی چشمگیری با نفر سیزدهم دارند، مدعی پیروزی هستند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، درپی اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر تبریز و ارائه‌ی فرصت ۲ روزه به کاندیداهای معترض جهت ارائه‌ی مستندات شکایت‌شان، تعداد زیادی از نامزدهای شکست‌خورده در پنجمین دوره انتخابات شورا به سمت فرمانداری تبریز سرازیر شده‌اند و همه‌ی آن‌ها مدعی‌اند پیروز انتخابات هستند!

برخی از این افراد در رده‌‌ی ۱۰۰ به بعد قرار دارند و از حداقل آراء نیز برخوردار نشده‌اند لکن معتقدند در حق آن‌ها اجحاف شده و تخلفات بی‌شمار سایر کاندیداها اجازه‌ی رقابت در فضایی سالم را به آنان نداده است.

باتوجه به تعدد کاندیداهای معترض و درخواست آن‌ها برای بازشماری آراء این کار ممکن نیست مگر آنکه بتوانند مستندات محکمه‌ پسندی دال بر وقوع تخلف در روند برگزاری انتخابات یا بازشماری آراء ارائه دهند.

انتهای خبر