گل محمدی سرمربی سرخ های تبریزی شد

گل محمدی در حالی به عنوان سرمربی به این تیم باز می گردد که پس از کناره گیری امیر قلعه نوعی از سرمربی گری تراکتورسازی، نام مربیانی چون عبدالله ویسی، علی دایی، غلامحسین فرکی، رسول خطیبی و حتی جواد نکونام برای نشستن بر صندلی داغ سرمربی گری سرخ های تبریز در لیگ برتر مطرح شده بود.

image_pdfimage_print

یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز معرفی شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از مهر، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن نام های مختلف برای به دست گرفتن سبکان هدایت سرخپوشان تبریزی، دقایقی قبل مسئولان هیات مدیره تیم تراکتورسازی با یحیی گل محمدی بازیکن اردبیلی الاصل و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم های پرسپولیس، ذوب آهن اصفهان و اکسین البرز به توافق رسیدند.

گل محمدی که فوتبال خود را از تراکتورسازی آغاز کرده است، در حالی به عنوان سرمربی به این تیم باز می گردد که چند روز گذشته و پس از کناره گیری امیر قلعه نوعی از سرمربی گری تراکتورسازی، نام مربیانی چون عبدالله ویسی، علی دایی، غلامحسین فرکی، رسول خطیبی و حتی جواد نکونام برای نشستن بر صندلی داغ سرمربی گری سرخ های تبریز در لیگ برتر مطرح شده بود.

گفتنی است تراکتورسازی تبریز به دلیل محرومیت از جذب بازیکن خارجی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران با چالش های جدی روبرو خواهد بود و همین موضوع یکی از دلایل به درازا کشیدن معرفی سرمربی جدید این تیم بود.

انتهای خبر