برای جامعه فوتبال و فوتسال متأسفم/ واگذاری تیم فوتسال دبیری تبریز

رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز از واگذاری تیم فوتسال این باشگاه خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، افشین دبیری در خصوص وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: در جمع بندی هایمان به این نتیجه رسیدیم که با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد، نمی توانیم تیمداری کنیم. وی با اشاره به تمایل شهرام […]

image_pdfimage_print
ضمانتی برای عدم تکرار مسائل سال قبل نیست/ واگذاری تیم فوتسال دبیری تبریز
رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز از واگذاری تیم فوتسال این باشگاه خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، افشین دبیری در خصوص وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: در جمع بندی هایمان به این نتیجه رسیدیم که با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد، نمی توانیم تیمداری کنیم.

وی با اشاره به تمایل شهرام دبیری برای ادامه فعالیت باشگاه افزود: چون من از نزدیک شاهد این قضایا بودم و از طرفی هیچ گونه ضمانتی برای عدم تکرار مسائلی که در گذشته برایمان رقم زدند، وجود ندارد؛ لذا مالک باشگاه را متقاعد کردیم تا در فصل پیش رو تیمداری نکنیم.

دبیری درباره واگذاری تیم فوتسال این باشگاه تاکید کرد: باید شرایط را بررسی کرده و بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

وی یادآور شد: در گذشته پیشنهاداتی برای واگذاری تیم فوتسال داشتیم ولی چون تصمیم ما برای ادامه فعالیت بود، آنها را رد کردیم لیکن در حال حاضر پیشنهادات جدی را در صورت ارائه بررسی خواهیم کرد.

دبیری در رابطه با دائمی یا موقتی بودن واگذاری تیم فوتسال دبیری تصریح کرد: هر دو حالت ممکن است ولی اگر تصمیم ما بر واگذاری موقت باشگاه باشد، در صورت تغییرات در روند کمیته فوتسال مجددا فعالیت خود را پی خواهیم گرفت.

سرپرست تیم فوتسال دبیری گفت: برای جامعه فوتبال و فوتسال متأسفم که افرادی باعث می‌شوند کسانی که در سال ۲،۳ میلیارد هزینه می‌کنند دل‌زده شوند.

برای جامعه فوتبال و فوتسال متأسفم/ فقط از حضور در لیگ برتر انصراف داده‌ایم

 به گزارش تسنیم، حبیب کلاشی ضمن اشاره به انصراف قطعی این باشگاه از حضور در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: دلیل اصلی انصراف دبیری از حضور در لیگ برتر، نبود یک مسئول خوب و توانمند در کمیته فوتسال است که باعث شد ما تصمیم بگیریم دیگر در لیگ برتر نباشیم.

سرپرست تیم فوتسال دبیری در مورد ادامه فعالیت باشگاه دبیری نیز گفت: ما فقط از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف داده‌ایم و در تمام رده‌های فوتبال و فوتسال حاضر خواهیم بود. آکادمی باشگاه نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد و فقط تا زمانی که برخی دوستان از فوتسال بیرون نروند در لیگ برتر حضور نخواهیم داشت.

کلاشی در رابطه با اهداف باشگاه دبیری نیز تصریح کرد: ما بازیکن سازی می‌کنیم و به دیگر تیم‌ها تحویل می‌دهیم.

سرپرست تیم فوتسال دبیری در مورد نتایج این تیم در فصل گذشته گفت: در فصل گذشته، حق ما قهرمانی بود که حقمان را خوردند. نمی‌گویم حق گیتی پسند قهرمانی نبود، چراکه آنها هم لایق قهرمانی بودند. خود گیتی پسند به خاطر برنامه‌ریزی اشتباه دوستان مجبور شد ۲ هفته متوالی در تبریز بازی کند. این ۲ بازی نزدیک ۵۰ میلیون تومان هزینه داشت و گیتی پسند در نهایت با ۲ باخت تبریز را ترک کرد.

وی افزود: حق ما حضور در آسیا بود اما الان به خاطر اشتباه آقای سلیمانی، یک ناداوری و اشتباه داور، زحمات یک مجموعه که ۲ میلیارد تومان هزینه کرده است از بین رفت. بالاخره باید یک جایی مقابل این ناحقی‌ها ایستاد و ما هم تصمیم گرفتیم با این خداحافظی، مقابل این مسائل بایستیم.

کلاشی با اشاره به توافق بازیکنان این تیم با سایر باشگاه‌ها نیز گفت: ما به تمام بازیکنانی که با دبیری قرارداد داشتند رضایت‌نامه داده‌ایم. جواد اصغری مقدم راهی تأسیسات دریایی شد. حمید احمدی و فرهاد فخیم در فصل آتی بازیکن مس سونگون خواهند بود. علی عسگری هم رضایت‌نامه‌اش را دریافت کرده به‌زودی تیمش را انتخاب خواهد کرد.

وی در پایان گفت: از رسانه‌ها که خیلی از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. رسانه‌های تخصصی فوتسال نیز خیلی پیگیر بودند. از آقای تاج که واقعاً خودش هم دوست ندارد دبیری انصراف دهد و پیگیری کردند تا این اتفاق رخ ندهد هم تشکر می‌کنم. برای جامعه فوتبال و فوتسال متأسفم که افرادی باعث می‌شوند کسانی که در سال ۲،۳ میلیارد هزینه می‌کنند دل‌زده شوند.

انتهای خبر