بازار داغ تودیع و معارفه در قوه قضائیه

مراسم معارفه حجت‌الاسلام کریمی قائم‌مقام جدید دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام نیری رئیس دادگاه انتظامی قضات و حجت‌الاسلام صدیقی مشاور رئیس قوه قضائیه دوشنبه برگزار می‌شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس؛ یک منبع آگاه با اعلام این خبر افزود: با نظر رئیس قوه قضاییه حجت‌الاسلام نیری، قائم مقام فعلی دیوان عالی کشور به […]

image_pdfimage_print

مراسم معارفه حجت‌الاسلام کریمی قائم‌مقام جدید دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام نیری رئیس دادگاه انتظامی قضات و حجت‌الاسلام صدیقی مشاور رئیس قوه قضائیه دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس؛ یک منبع آگاه با اعلام این خبر افزود: با نظر رئیس قوه قضاییه حجت‌الاسلام نیری، قائم مقام فعلی دیوان عالی کشور به عنوان رئیس جدید دادگاه عالی انتظامی قضات جایگزین حجت الاسلام صدیقی انتخاب و در روز دوشنبه معرفی خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت همزمان معارفه حجت الاسلام حسین کریمی به عنوان قائم مقام رئیس دیوان عالی کشور هم برگزار خواهد شد.

این مقام آگاه درباره معارف حجت الاسلام صدیقی نیز گفت: از انجا که ایشان به عنوان مشاور رئیس قوه قضاییه انتخاب شده‌اند قرار است در همان مراسم حکم ایشان هم به وی داده شده و معارفه شوند.

وی درباره مهمانان حاضر در این مراسم و همچنین مکان برگزاری جلسه نیز گفت: هنوز مهمانان این مراسم مشخص نشده اند ولی این مراسم در دیوان عالی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای خبر