تعویق اجرای پروژه پیاده راه خیابان جمهوری تبریز از سوی فرماندار به دلیل اعتراض اصناف و کسبه‌ بازار

اعتراض کسبه و مشکلاتی که اجرای این طرح برای کسبه ایجاد می‌کند موجب به تعویق افتادن پروژه شده است و احتمال دارد در صورت عدم اقناع اصناف، تغییراتی در نحوه‌ی اجرای طرح پدید آید.

image_pdfimage_print
فرمانداری تبریز با صدور اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن پروژه پیاده راه خیابان جمهوری تبریز خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، بر اساس ابلاغیه فرمانداری و با هماهنگی شهرداری کلانشهر تبریز، به منظور بررسی کارشناسانه و دقیق طرح اجرای پیاده راه خیابان جمهوری که قرار بود طبق اعلام شهرداری از تاریخ ۸ تیر عملیات اجرایی آن شروع شود، به تعویق افتاد.

مقرر شد تا سه شنبه هفته آینده ( ۱۳ تیر ) تمام اتحادیه‌های صنفی فعال در محدوده بازار، دستگاه‌های متولی، هیات امناء و معتمدین بازار تاریخی تبریز و پیرامون آن، هرگونه نقطه نظر و پیشنهاد خود را بصورت مکتوب به فرمانداری تبریز و شهرداری منطقه ۸ ارائه کنند.

بر اساس همین گزارش، در جلسه روز سه شنبه آینده که به همین منظور در فرمانداری تبریز برگزار می‌شود نقطه نظرات جمع بندی و تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

گفتنی است؛ اعتراض کسبه و مشکلاتی که اجرای این طرح برای کسبه ایجاد می‌کند موجب به تعویق افتادن پروژه شده است و احتمال دارد در صورت عدم اقناع اصناف، تغییراتی در نحوه‌ی اجرای طرح پدید آید.

انتهای خبر