عدم تحویل ورزشگاه یادگار امام(ره) از سوی پیمانکار!/ بازی موش و گربه با تنها ورزشگاه فوتبال تبریز

نماینده شرکت توسعه اماکن ورزشی در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تا بدین لحظه پروژه بازسازی و تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را تحویل نگرفتیم، گفت: متاسفانه پیمانکار مربوطه همکاری مناسبی نداشته است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایرنا، شاهین درستکار روز شنبه درخصوص وضعیت نه چندان خوب چمن ورزشگاه یادگار […]

image_pdfimage_print

نماینده شرکت توسعه اماکن ورزشی در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تا بدین لحظه پروژه بازسازی و تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را تحویل نگرفتیم، گفت: متاسفانه پیمانکار مربوطه همکاری مناسبی نداشته است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایرنا، شاهین درستکار روز شنبه درخصوص وضعیت نه چندان خوب چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز  اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان هم بهره ‌بردار این پروژه است و ما رفع نواقص را به پیمانکار اطلاع دادیم ولی به دلیل نداشتن ورزشگاهی دیگر در تبریز برای برگزاری دیدارهای تیم فوتبال تراکتورسازی، مجبوریم تا از این پروژه به‌صورت موقت استفاده کنیم.

نماینده شرکت توسعه اماکن ورزشی در آذربایجان‌شرقی گفت: دوست داشتم ورزشگاه دومی در تبریز بود تا بتوانیم به صورت کامل این پروژه را به اتمام برسانیم اما طبق قراردادی که بین شرکت توسعه و پیمانکار این پروژه وجود دارد، سعی می‌کنیم تا براساس مفاد این قرارداد، پروژه را به نحو احسن از پیمانکار تحویل بگیریم.

درستکار افزود: برای پیمانکار این پروژه نواقص را اعلام و پیمانکار هم موظف است طبق قرارداد قانونی موجود بین طرفین نواقص را رفع کند و این شرکت به لحاظ قانونی موظف است به تعهداتی که داشته پایبند باشد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت پیمانکار همچنین موظف به پرداخت جریمه تاخیر در تحویل پروژه است.

درستکار یاداوری کرد: علاوه بر تعویض چمن، باید در بحث بازسازی برخی از نقاط ورزشگاه هم اتفاقاتی صورت بگیرد تا ما بتوانیم بعد از رفع نواقص از سوی پیمانکار، پروژه را به صورت قانونی و رسمی تحویل بگیریم.

عملیات تعویض و بازسازی چمن ورزشگاه ۷۰هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز از سال گذشته در دست انجام است.

انتهای خبر