انتقاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اظهارات شهردار تبریز:

هیچ انتقاد رسانه‌ای سنگین‌تر از انتقاد رئیس سازمان میراث فرهنگی در مورد ۲۰۱۸ نبود/ رسانه های استان را محرم بدانیم

محمدپور در واکنش به انتقاد شهردار تبریز علیه رسانه های استان گفت: رسانه ها در اقنای افکار عمومی نقش مهمی دارند و نباید انعکاس کاستی ها را با تندی پاسخ داد.

image_pdfimage_print
هیچ انتقاد رسانه‌ای سنگین‌تر از انتقاد رئیس سازمان میراث فرهنگی در مورد ۲۰۱۸ نبود/ رسانه های استان را محرم بدانیم

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در واکنش به انتقاد شهردار تبریز علیه رسانه های استان گفت: رسانه ها در اقنای افکار عمومی نقش مهمی دارند و نباید انعکاس کاستی ها با تندی پاسخ داده شود.

محمد محمدپور در جلسه ستاد استانی برنامه ریزی برای تبریز ۲۰۱۸ افزود:  اگر رسانه انتقادی می کند قطعا انتقادی مسئولانه است باید به مطبوعات مشفقانه بنگریم چراکه انتقاد حق مطبوعات است.

وی گفت: برای میزبانی بهتر ۲۰۱۸ نیاز به انتقادات سازنده داریم و غفلت از آن نقاط کور را  در مسیر ایجاد خواهد کرد و ما را در ادامه مسیر به مشکل خواهد انداخت.

مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی با یادآوری انتقادات اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از ۲۰۱۸ نبود گفت: فکر نمی کنم تاکنون انتقادی سنگین تر از انتقاد خانم احمدی پور معاون محترم رئیس جمهوری که طی جلسه گذشته شنیدید، از رسانه ها شنیده باشید قبل از اینکه مسئولان تهران از ما انتقاد کنند، بگذاریم رسانه‌ها از ما انتقاد کنند.

وی با بیان اینکه رسانه چشم بیدار و قانونی جامعه است گفت:  باید با رسانه‌ها نشست‌های مختلف برگزار کنیم و انتقادات آنها را در مورد تبریز ۲۰۱۸ بشنویم ولی هنوز از این ظرفیت غفلت کرده‌ایم. وی افزود: چه زمان از مطبوعات دعوت شده است تا در جریان کارهای انجام گرفته  که اکنون مورد انتقاد عدم انعکاس تبریز ۲۰۱۸ قرار گیرد؟!

محمدپور خطاب به شهردار تبریز تصریح کرد: آقای شهردار پنج ماه تا این رویداد بزرگ زمان باقی مانده است و هنوز ایرلاین ما با بحران مواجه است، آیا انتقاد از وضعیت ایرلاین ها کاری به غیر از احساس مسئولیت و اطلاع رسانی است؟ آیا پاداش رسیدگی به دغدغه های مردم شکایت از رسانه مربوطه است؟!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: اگر رسانه در موعد مناسب انتقاد خود و رسیدگی لازم را انجام ندهد، خسارت این بحران ها درون سازمانی خواهد بود.

انتهای خبر