نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به منتخبان مردم در شورای شهر تبریز:

پزشکیان: ابتدا اختلافات را کنار بگذارید/ تشکیل اتاق فکر مشترک نمایندگان با شوراها

نایب رئیس مجلس پیشنهاد کرد برای ایجاد اعتماد عمومی و نیز رفع مشکلات شهری، جلسات مشترک نمایندگان مجلس و منتخبان شورای پنجم در محلات تبریز برگزار شود. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، مسعود پزشکیان در جلسه مشترک با منتخبان شورای پنجم کلانشهر تبریز افزود: پیشنهاد می کنم جلسات مشترک نمایندگان مردم تبریز در مجلس و […]

image_pdfimage_print

نایب رئیس مجلس پیشنهاد کرد برای ایجاد اعتماد عمومی و نیز رفع مشکلات شهری، جلسات مشترک نمایندگان مجلس و منتخبان شورای پنجم در محلات تبریز برگزار شود.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، مسعود پزشکیان در جلسه مشترک با منتخبان شورای پنجم کلانشهر تبریز افزود: پیشنهاد می کنم جلسات مشترک نمایندگان مردم تبریز در مجلس و منتخبان شورای پنجم در محلات مختلف شهر برگزار شود تا ضمن رفع موانع ارتباط مستقیم با شهروندان، با همکاری یکدیگر نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود اقدام شود.

وی با اشاره به مشکلات گوناگون در کلانشهر تبریز و محدودیت منابع و امکانات شورای شهر و شهرداری اظهار داشت: اطمینان داریم اگر با مردم صداقت داشته باشیم، آنها نیز پای کار آمده و بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در عین حال با بیان اینکه در قدم اول باید حرف و عملمان یکی بوده و به وحدت برسیم گفت: برای رسیدن به موفقیت، ابتدا باید اختلافات خود را حل کرده و هرآنچه باعث اختلاف و تفرقه می شود را کنار گذاریم.

پزشکیان بدعهدی و عدم پایبندی به تعهدات را اصلی ترین عامل ایجاد فاصله با مردم و نیز بدبینی در جامعه دانست و افزود: نمی شود که برای رسیدن به منافع جمعی تعهدی بدهیم ولی بعدا زیرش زده و رودر روی هم قرار گیریم.

وی با اشاره به وجود تفکرات و سلایق مختلف در یک جمع اظهار داشت: باید بخاطر منافع جامعه تمام سلایق را کنار گذاریم چراکه تقابل باعث هدر رفتن فرصت و نیز پتانسیل های موجود خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به وجود تفکرات سیاسی و سلایق مختلف در مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تصریح کرد: با اینحال اما در خصوص منافع استانی، این سلایق دخیل نبوده و تمام نمایندگان استان از هماهنگی قابل قبولی برخوردار هستند.

وی گفت: پیگیری های خط آهن تبریز-میانه، بزرگراه سهند، اتوبان تبریز-بازرگان، نیروگاه های جدید و بسیاری از امورات استان در سایه ی همین هماهنگی ها به وقع پیوسته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به طرح مباحثی در خصوص لزوم ارتقای جایگاه این خطه در معادلات ملی تصریح کرد: اگر ادعا می کنیم باید در سطح کشور حرف اول را بزنیم باید ابتدا از خود الگوی موفقی ارائه کنیم تا در عرصه کلان قابل ارائه باشد.

وی با بیان اینکه نمی شود همواره برای رفع موانع چشم به دولت داشت ادامه داد: با تکیه بر پتانسیل های منطقه ای می توانیم بسیاری از مشکلات موجود در تبریز را حل کرده و به الگویی موفق در کشور بدل شویم.

پزشکیان کوتاه آمدن از خواسته های فردی و جناحی به خاطر منافع ملی را یکی از ضروریات فعالیت های جمعی و اصلی ترین عامل ایجاد اعتماد خواند و افزود: حتی حضرت علی(ع) هم با اینکه حق با وی بود بخاطر منافع و حفظ اتحاد مسلمین ۲۵ سال سکوت کرد.

انتهای خبر