نماینده هشترود در نقد عملکرد مدیریت استان:

از عملکرد معاونت سیاسی استاندار آذربایجان‌‌شرقی رضایت ندارم/ شخصیت جبارزاده قابل تقدیر است

امینی اظهار داشت: شخصیت جبارزاده قابل تقدیر است اما مدیران کل برخی ادارات عملکرد خوبی ندارند و کارها با کندی پیش می‌‌‌‌رود.

image_pdfimage_print
امینی: از عملکرد معاونت سیاسی استاندار آذربایجان‌‌شرقی رضایت ندارم/ شخصیت جبارزاده قابل تقدیر است
نماینده مردم هشترود عملکرد استاندار آذربایجان‌‌شرقی و معاون عمرانی او را قابل قبول خواند و از سیاسی‌‌کاری بیش از حد و حاشیه‌‌سازی شبستری خیابانی انتقاد کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، سید حمزه امینی در گفت‌‌‌وگو با آناج در ارزیابی عملکرد مدیریت اجرایی آذربایجان‌‌‌شرقی اظهار داشت: شخصیت جبارزاده قابل تقدیر است اما مدیران کل برخی ادارات عملکرد خوبی ندارند و کارها با کندی پیش می‌‌‌‌رود.

وی افزود: معاونت عمرانی در پیگیری مسائل و مشکلات عملکرد خوبی داشته اما معاونت سیاسی بیش از اندازه سیاسی کاری کرده و از عملکرد او به هیچ وجه رضایت ندارم.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در حوزه‌‌ی فرمانداری هشترود نیاز به اعمال تغییرات است یا خیر، عنوان کرد: فرماندار هشترود پیگیر مشکلات منطقه نبوده و کارنامه بسیار بسیار ضعیفی از خود بر جای گذاشته است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مهمترین خواسته ما لایروبی رودخانه گنجینه کتاب و هشترود بود که بنده نیز این موضوع را در صحن علنی مطرح کردم و به اطلاع رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز رساندم، متأسفانه تا کنون این مشکل بر طرف نشده و انتظار داشته و داریم تا معاونت عمرانی استاندار در این زمینه پیگیری‌‌‌های لازم را انجام دهد.

انتهای خبر