واکنش عراقچی به امضای تحریم‌های ضدایرانی توسط ترامپ

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به امضای تحریم‌های جدید توسط رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ از اینکه برجام ایران را قوی‌تر کرده می‌ترسند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم، سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام در واکنش به امضای طرح تحریم‌های جدید توسط دونالد ترامپ […]

image_pdfimage_print
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به امضای تحریم‌های جدید توسط رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ از اینکه برجام ایران را قوی‌تر کرده می‌ترسند.
واکنش عراقچی به امضای تحریم‌های ضدایرانی توسط ترامپ

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم، سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام در واکنش به امضای طرح تحریم‌های جدید توسط دونالد ترامپ علیه کشورمان گفت: واکنش ما به اقدام آمریکا بسیار هوشمندانه خواهد بود.

وی تاکید کرد هدف اصلی آمریکا از اعمال این تحریم‌ها علیه ایران از بین بردن برجام است و ما نسبت به این حرکت واکنش بسیار هوشمندانه‌ای خواهیم داشت.

رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه مصوبه کنگره برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران، روسیه و کره شمالی را با امضای خود تایید کرد.

کنگره آمریکا روسیه را برای نقشش در بحران اوکراین و همچنین برای مداخله ادعایی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحریم کرده است.

انتهای خبر