به بهانه ویژه برنامه شهرداری تبریز برای روز خبرنگار

آیا امپراطوری رسانه ای “صادق نجفی” چاره سازی می کند؟!

این روزها مصادف شده است با هفته خبرنگار که مسئولان و غیر مسئولان هر یک به نوبه خود از زحمات و تلاش های این قشر زحمتکش که در سرما و گرما به وظیفه خطیر خود که همانا اطلاع رسانی به موقع و صحیح می باشد قدردانی می کنند.  یکی از این مسئولان که در دوران […]

image_pdfimage_print

این روزها مصادف شده است با هفته خبرنگار که مسئولان و غیر مسئولان هر یک به نوبه خود از زحمات و تلاش های این قشر زحمتکش که در سرما و گرما به وظیفه خطیر خود که همانا اطلاع رسانی به موقع و صحیح می باشد قدردانی می کنند.

 یکی از این مسئولان که در دوران مسئولیت خود در سمت های مختلف همواره رابطه خوبی با خبرنگاران داشته صادق نجفی شهردار فعلی کلانشهر تبریز می باشد.

وی که پیشتر در سازمان بازرگانی و منطقه آزاد ارس در راس هرم قرار داشت در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۹۲ با ۱۱ رای اعتماد اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

نزدیکان صادق نجفی اعتقاد دارند استفاده از نیروی انسانی موجود در هر سازمانی که وی مسئولیتش را عهده دار می شود جزو تخصص های اصلی وی است بطوریکه نیازی ندارد تا از نیروهای سایر ارگانهایی که پیشتر مسئولیتش را بر عهده داشته استفاده کند اما در شهرداری تبریز وضعیت به گونه دیگری رقم خورد.

صادق نجفی که انتخاب شدنش به عنوان شهردار تبریز در سال ۹۲ دور از حاشیه هم نبود پس از تکیه زدن بر کرسی شهرداری رویه جدیدی اتخاذ کرد.وی برای اینکه بتواند روند موفقیت های خود در سایر ارگانها را در شهرداری تبریز نیز تکرار کند و همچنان محبوب باقی بماند روند استخدام و به کارگماری خبرنگاران فعال و عمدتا منتقد در سطح تبریز را در شهرداری این کلانشهر آغاز کرد.این روند بگونه ای شد که حدودا در هریک از شهرداری های مناطق و سازمانهای وابسته به شهرداری تبریز یک یا دو خبرنگار در حوزه روابط عمومی مشغول به کار شدند.

پر واضح است که هدف از این کار صرفا انتشار اخبار مر بوط به شهرداری تبریز و صادق نجفی در رسانه ها نبود بلکه هدف اصلی تلطیف فضا نسبت به وی و فعالیت در راستای کاهش روند انتقادات به وی و شهرداری تبریز و حتی شورای اسلامی این کلانشهر بود./منبع:سازه پرس

انتهای خبر