جزئیات قتل دو برادر در اثر تیراندازی در اردبیل

دو برادر در اثر تیراندازی در شهرک سینای اردبیل به قتل رسیدند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، این دو برادر شغل نقره سازی داشتند. حوالی ساعت ٢٢ و ۳۰دقیقه دوشنبه  ۲۳مرداد در اثر  تیراندازی افراد ناشناس به دو برادر در شهرک سینای اردبیل متاسفانه هردو جان خود را از دست دادند. ناصر عتباتی دادستان عمومی […]

image_pdfimage_print

دو برادر در اثر تیراندازی در شهرک سینای اردبیل به قتل رسیدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، این دو برادر شغل نقره سازی داشتند. حوالی ساعت ٢٢ و ۳۰دقیقه دوشنبه  ۲۳مرداد در اثر  تیراندازی افراد ناشناس به دو برادر در شهرک سینای اردبیل متاسفانه هردو جان خود را از دست دادند.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در مصاحبه به با خبرگزاری صداوسیما با تایید این خبر افزود : این دو برادر متولد سالهای ۶۹ و ۷۲ در حین ورود به منزل از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته به قتل رسیدند.

وی با بیان اینکه  پس از این حادثه بلافاصله در صحنه وقوع جرم حضور یافته و پرونده قضایی برای رسیدگی فوق العاده به این حادثه تشکیل داده است افزود : تحقیقات پیرامون این حادثه با حضور بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس آگاهی  از دقایق اولیه در حال انجام است.

عتباتی از انتقال جسد مقتولین حادثه به پزشکی قانونی خبرداد و افزود: دستورات قضایی لازم در رابطه با شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان صادر شده است.

وی از مردم خواست برای آگاهی از جزئیات حادثه خبرها را فقط از مراجع رسمی خبر رسانی پیگیری کنند تا جلوی هرگونه شایعه سازی و گمانه زنیها که سبب سلب آرامش از جامعه میشود گرفته شود.

 

انتهای خبر